Followers

Wednesday, December 1, 2010

friends vs myself??







salam

dear izreen..
hyep..emm..setelah skian lama tunggu akhirnya dapat pown aku on9..haha..tpi x lama. la.coz ary nie aku kna wat sumer kejer rumah..my mom n my dad xda ary nie...humm..aper aku nk cakap ya..he3..aku cuti agy sbulan la..secara kiraan kasarnya..hum..jadi citernya..tntang kebosanan ...argh...ko tau aku dah mati akal dah kat umah nie..x tau nk wat per..setiap hari wat harian yg sama ..ermm..nk kuar my dad jarang kasi kitaorg keluar coz risaukan kitaorg..n aku pown mmg x minat sgt2 kuar nie..malas ..tapi kalo nk kuar ..kawan nk kuar lak x da..emm..tah la..kwn2 aku diorg lain..diorg boleh kuar everytime...tapi time diorg kuar aku slalu ader aktiviti lain...biler aku plak free diorg lak x leh..jadi aku ambk keputusan malas nk kuar..emm..nk kejer pown mls..bosan nya...sebenarya bukan la seratus peratus mls..cume byk sgt kekangan..he3...emm..aku punya aktiviti kat umah cm biaser kemas umah ,mkn,tydo,berfikir, he3..nasib baik la ader henfon..hahah..dapatla ilangkan kebosanan yg melanda..n aku bersyukur.coz my hubby sentiasa ader saat aku perlukan dier..he3..bahagia sgt..kalo korg nk tau dier la mnjadi peneman aku setiap masa x kira dimana aku berada..senang cter ..dlm idup aku just ader ALLAH,keluargaku, dan hakimi erdiew..emm..

ermm..lagi nk kater aper ya..emm..k la..me tringgin nk wat luahan perasaan..hahah..ermm..citer dier begini..em..secara jujurnya me mmg x ramai kwn..mybe disebabkan aku ni seorg yg suka menyendiri n memikirkan mslah2 yg datang ...n aku bukan lah yg jenis kuar2 lepak2 jadi disebabkan itu aku kurang sgt2 kawan..tapi aku x peernah menyesal coz aku x mau buat n lakukan aper yg parents aku x kasi..aku x nk kecewakan mereka..ya mmg dalam kehidupan kwn sgt penting dlm kehidupan kiter ..dalam membantu menjalani kehidupan harian..tapi aku susah nk jumper kwn yg sejati...bagi aku kwn sejati adalah kwn yg sentiasa bersama kiter kala susah n senang..yg sentiasa nk mendampingi kiter bukan utk ambik kesempatan shja terhadap diri kita...sepanjang aku hidup secara jujurnya..aku x pernah jumper org yg betul2 yg layak digelar 'sahabat sejati'...susah yg byk skrg hanyalah teman yg kiter boleh kenal n jmper dimana2....aku nie bukan lah jenis memilih bulu bagi aku sesiapa sahaja boleh jadi kwn aku ..tapi slalunya remaja skrg yg digelar dan dianggap kwn..hanyalah org yg boleh wat kiter gembira..boleh hangout sama2...leh lepak sama2..ermm...kalo x..nothing for them...ermmm.

bagi aku kalo leh sumer aku nk berkawan, wat teman..walaupun aku baru kenal coz sikap sebenar aku ,aku mmg suka wat lawak n ceriakan org disekeliling aku..kalo leh aku x nk tgk org yg aku syg dalam keadaan sedih..ermm...dari dulu,,aku slalu usaha jaga perasaan org2 disekeliling aku,,aku usaha utk buat baik..n aku x kan pernah berkira aku punya tenaga utk org yg aku syg..tanya la sama sumer yg pernah hadir dlm idup aku..mcm maner aku berkoban kat mereka..aku x kan pernah mengharapkan harta org lain,hadiah,n sebagainya,,aku x tau naper,,tapi aku mmg x pernah pndang itu...bagi aku itu hanya luaran shja yg x mustahil akan hilang..yg aku nk hanya lah kasih syg..aku mmg pada zahirnya seorg yg brutal but dalam nyer aku punya hati dan perasaan..ermm...aku nk menyayangi dan disayangi...tapi aku x kan pernah utk melukakan hati setiap org ...aku x pernah merampas seseorg itu ddaripada org lain..tapi aku tau x sumer akn paham niat aku..ermm...aku minta maaf pada sumer yg merasakan diri aku nie menyibok n menyakitkan hati diorg..erm..aku x berniat ,,aku kalo boleh nk berteman ngan sumer org..agar aku dapat bahagiakan org2 disekeliling aku...


ermm....aku sebenarnya pown x tau naper lah aku mengarut..hahhaha,,ni lah slh stu kesan akibat kebosanan .hahaha..erm...aku minta maaf ya padaa sesiapa yg sakit hati dgn aku..aku hanya manusia yg x sempurna..byk kekurangan..tapi dgn kekurangan ni lah aku berharap kamu membantu aku memperbaikinya ...jgnla menghukum aku tanpa sebarang usul periksa..ermm..aku syg sumer org walaupun aku x da teman sejati..he3..ermm..




No comments:

Post a Comment