Followers

Thursday, December 2, 2010

APA KATA HATI?


salam
dear izreen..
selamat petang..he3..


emm.aku just nk gtau..nak luahkan..naper hati aku sakit sgt2 ya..naper hati aku sedih..naper aku asyik nak nangis jer..hum..arghh....aku x suka ader persaan cmnie..aku sukakan diri aku dalam keadaan periang n gembira sentiasa ..tapi aku raser sedih..aku raser nk nangis..ermm..aku x tau nk terang cmner..tapi hum..now my heart really hurt...x per la ..aku redha menghadapi sgala dugaan yg mndatang...hati aku dah biasa merasa kesedihan since dulu lagi n aku tau aku mampu untuk melawan raser sedh aku tu..wlaupun sakit sgt..aku sentiasa akn pk positif wlaupun hati aku ni aku x tau naper semenjak ni jadi lembut pla..senang sgt nk menitiskan air mata..hahah...sengal kan...ermm..cmner ya nk pujuk n rawat hati yg luka...aku dah cuba nk pasrah dgn sesuatu mslah but kadang2 x menjadi..sebaliknya aku akn lagi sedih..aku suka dgr lagu kalo bosan or sedih..tapi kalo dgr lagu bukan bantu aku utk hapuskan kesedihan tu tapi sebalknya membuatkan hati aku lagi merintih..tahla...ermm.aku raser aku rase sedih coz mybe aku x tau la nk ketegorikan ia sebagai satu kelebihan or kekurangan ...hahah.."aku x boleh membenci org"aku mmg x boleh..sebalikmya aku akn raser syg ngan sumer org n x kira la kalo org tu benci aku...humm...izreen aku nk gtau..yg hati aku sedih sgt2..hum..but alhamdullilah..dalam kesedihan nie aku masih bole lagi tenang..btol kater kan kita kna jaga hubungan dengan ALLAH..insyaALLAH dier akn bantu kita...aku harap aku akn dapat mnjadi hambanya yg beriman..walaupun aku bukanlah seorg yg telalu baik dan kuat agama..tapi aku x kan berenti utk mncari ilmu dan memperbaiki setiap kelemahan aku...aku harap akn ader kesudahan yg mengembirakan....jad aku nk minta maaf pada sumer ya...kalo aku ader wat slh..sama ader secara sedar atau x sedar...aku x pernah ader niat utk melukakan kamu semua..hati aku akn resah kalo aku raser ader org x suka kan aku atau x senang ngan aku.even sebenarnya itu perasaan aku sahaja...aku x mau org benci aku tanpa dier mengenali amiera wahap yg sebenar..n aku mengharapkan juga org2 yg amat aku ssyg akn sentiasa menyanngi aku setulusnya seperti maner aku juga sygkan mereka...satu jer aku minta..segala aper pown..jujur shja ngan aku..aku akn menerima walaupun ia pahit....ya....AKU SYG SUMER YG HADIR DALAM IDUP AKU....ESPECIALLY MY FAMILIES,N HAKIMI..

No comments:

Post a Comment