Followers

Wednesday, May 25, 2011

sallam..
dear izreen..hype..

meh sini aku nk share sikit kegembiraan hati aku..he2..alhamdulillah..syukur result ak utk sem ni aku berjaya utk dppt dekan lagi...alhamdulillah...syukur gler,,n ak result aku meningkat..paper pown aku gembira sgt ....yg lebih mengembirakan lagi my hubby juga dpt dekan...seronoknya...ak gembira sgt2....seronok raser bersama2..manis...he3...n aku harap sem 3 ni aku berjaya utk mengekalkan lagi prestasi aku..n ak harap dpt tingkatkan lagi..insyaALLAH..amin....my result 3.78 alhamdulillah..jatuh 3 mata dari target sebenar ak..tapi paper pown aku mengucpkan syukur ke hadrat ilahi..coz memberikan rezeki dan nikmat diatas usaha yg telah ku lakukan....amin..amin....ak share result ak ngan korgtapi bel ak agak mengecewakan ..huhuu..tapi ak dah agak da..korg pown msti tau kan..he3..kalo korg bace blog ak la sebelum ni..he3....itu jer la...doakan ak dan hubby aku berjaya lagi ya utk sem 3 ni.....UITM....IM COMINNNGGGGGGGGGGGGG..........winkkkk

Sunday, May 22, 2011

NALURI HATI PEREMPUAN




ANDAI LELAKI TAHU...

andai lelaki tahu..
apabila seseorang perempuan itu jatuh cinta, lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya dihatinya.

andai lelaki tahu..
apabila seseorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah tapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah mencintai lelaki itu.

andai lelaki tahu...
apabila seorang perempuan cepat marah, dia memang tidak mampu mengawal perasaannya. tapi percayalah itulah maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu. lihat sahaja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh. tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pasa seseorang, semakin banyak pula pertelingkahan yang berlaku.

andai lelaki tahu...
apabila seseorang perempuan itu banyak bercakap, dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas, tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.

andai lelaki tahu...
seorang perempuan itu berkata dia mahu anda berubah, itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya. tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik, bukan untuk dirinya tetapi untuk masa depan anda

andai lelaki tahu..
apabila seseorang perempuan itu cemburu dan tidak percayakan anda itu bukan bermakna dia tidak sayang..sebaliknyaa dia terlalu sayangkan anda dan masih menganggap anda seperti anak kecil yang perlukan perhatian. kadang-kadang dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati lepercayaan yang diberi. naluri keibuannya kuat. dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.

andai lelaki taHU
.apabila perempuan itu merajuk, jangan kata dia mengada-ngada. dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah sedozen, tetapi cukup dengan perhatian yang boleh buat perempuan rasa dirinya dihargai..

andai lelaki tahu..
apabila perempuan jarang mengatakan ' I love You,' itu tudak bermakna dia tidak mencintai tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya, bukan hanya dengan kata-kata tetapi juga melalui bahasa tubuhnya..

andai lelaki tahu..
apabila perempuan kata dia rindu pada kamu, dia benar-benar maksudkannya. apabila berjauhan, bayangan kamu akan sentiasa bermain di mata.

andai lelaki tahu..
apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik daripada diri kamu, jangan percaya kata-katanya kerana dia hanya menguji kamu. dia mahu melihat bagaimana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya.walaupun sememangnya kamulah yang terbaik di hatinya. selagi dia dengan kamu, percayalah, walaupun perempuan masih menganggap ramai lagi yang lebih baik dimatanya, tetapi dihatinya kamu tetap yang terbaik.

andai lelaki tahu..
apabila perempuan itu menjadi degil, dia bukan bermaksud untuk menjadi degil tapi dia mahu melihat sejauh mana kamu mampu bersabar dengan kerenahnya. percayalah hati perempuan itu sangat lembut. andai kena caranya, jangan terkejut kalau dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.

andai lelaki tahu..
apabila perempuan itu berkata "tolong tinggalkan saya". dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya. dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja. apabila dia kembali tenang, percayalah dia akan mencari anda semula. itu tandanya dia benar-benar menyintai anda. perempuan memang sukar mengawal perasaan. dia terlalu emosional. tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.

andai lelaki tahu...
sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan. perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. disebalik air matanya, tersimpan seribu kekuatan yang bakal menjadikan seseorang lelaki itu selamat bersamanya. biarpun perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan sendiri yang bisa mengoncangkan dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki lemah kerananya..

jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda dan membuatkan hidup anda lebih sempurna. dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu yang terbaik untuk anak-anak anda..

Thursday, May 19, 2011

isu simbah asid..takowt2

Wajah Penjenayah yg dikatakan Simbah Asid

Photobucket

Lakaran wajah suspek psycho yang menyimbah asid kepada ramai wanita di KL yang disiarkan dalam Buletin Utama.

Bangsa : India

No Plat Motosikal: WPV 4963 (Honda EX5 Warna Hitam)

Mangsa: Perempuan Melayu Bertudung juga perempuan India

Tips :

- Jika terkena asid jangan sapu, siram dengan air yang banyak.

- Jangan buka cermin kereta, jika sedang menunggu bas atau teksi berhati-hati jika dihampiri motosikal berwarna hitam yang dinaiki dua orang lelaki.

-jangan keluar bersorangan kerana itu mungkin mengundahng bnda yg tidak diingini...

-sentiasa bawak air mineral dlm beg..jika kna asid siram kat muka cepat2

War-warkan kepada kawan-kawan supaya penjenayah ini cepat ditangkap.

kepada anak2 gadis yg dilluar sna..yg kaki jalan..ataupown tidyak.yg naik kenderaan ataupun tidak..berhati-hatilah..ya..coz bnda2 ni bukan la dlam jangkaan kita..lebih2 lagi pada anak2 gadis remaja..diorg ni x leh tgk powmpuan cntik sikit...jadi sawan nk simbah2 asid..bahaya toll....aku pown cuak gler...coz ary tu yg dkt wangsa maju tu..dekat2 area aku gak tu..mak ayh aku wisau gler...hhuhuhuhu..x dpt la aku hangout cuti ni..he3...biar x kuar asal diri kita selamat....nk kuar boleh..tapi elak kan lalu kat tepi3 jallan raya n jalan yg x bz orait...k la..take care..tata..titiuu...

JOM BACA BERSAMA...Winkk...





KISAH 'KASIH SAYANG', 'KEJAYAAN' dan 'KEKAYAAN'

Seorang wanita sedang keluar dari rumahnya
apabila dia terlihat tiga org lelaki tua berjanggut
panjang danberwarna putih sedang duduk
dihalaman rumahnya.Dia tidak kenal akan mereka.
Wanita itu bertanya ,"Saya tidak fikir saya mengenali
anda semua,tetapi saya pasti awak semua mesti
sedang lapar. Silalah masuk ke rumah saya dan
makan sesuatu."


"Adakah suami awak ada dirumah?", mereka bertanya.
"Tidak", wanita itu berkata." Suami saya telah keluar."
"Jadi, kami tidak akan masuk", mereka menjawab.
Sewaktu suaminya pulang ke rumah pada petang itu,
wanita itu pun memberitahunya kejadian tersebut.
"Pergi beritahu mereka bahawa saya telah balik dan
menjemput mereka masuk ke dalam sekarang!
Wanita itu keluar dan menjemput ketiga- tiga lelaki
tua itu masuk ke dalam.


"Kami tidak akan masuk ke dalam rumah bersama-sama"
mereka menjawab "Mengapa begitu?" wanita itu ingin
tahu.Salah seorang dari lelaki tua itu pun menerangkan:
"Namanya ialah Kekayaan," Dia berkat sambil menunjuk
kearah kawan yang seorang lagi," Dia adalah Kejayaan,
dan saya adalah Kasih Sayang."


Dia menyambung lagi," Sekarang masuklah semula ke
dalam rumah dan berbincanglah dengan suami awak,
siapakah di antara kami bertiga yang kamu ingin jemput
ke dalam rumah. "Wanita itu pun masuk semula ke dalam
dan memberitahu suaminya perkara tersebut. Suaminya
berasa sungguh gembira.


"Bagusnya!!" dia berkata."Kalau macam tu jemputlah
Kekayaan masuk. Biar dia masuk dan mengisi rumah kita
dengan Kekayaan!"Isterinya tidak bersetuju.
"Abang, kenapa pula kita tidak menjemput
Kejayaan?"Kebetulan, menantu perempuan mereka juga
sedang mendengar perbualan itu dari satu sudut rumah
yang lain. Dia lalu menyampuk dan memberikan
pandangannya:
"Bukankah lebih baik sekiranya kita menjemput Kasih
Sayang? Rumah kita ini pasti akan diselubungi dengan
Kasih Sayang!"
"Biarlah kita mengikut nasihat menatu kita tu," kata
suami itu kepada isterinya.
"Keluar dan jemputlah Kasih Sayang sebagai tetamu
kita."


Wanita itu pun keluar dan bertanya kepada tiga lelaki
tua, "Yang mana satu diantara kamu adalah Kasih
Sayang? Silalah masuk dan tetamu kami."Kasih Sayang
bangun dan mula berjalan ke arah rumah. Kedua-dua
lelaki yang lain juga bangun dan megikutinya. Terperanjat,
wanita itu pun bertanya kepada Kekayaan dan Kejayaan:
"Saya cuma menjemput Kasih Sayang, mengapa kamu
juga ikut sekali?"


Mereka semua menjawab:"Jika awak menjemput samada
Kekayaan atau Kejayaan yang lain akan tunggu diluar,
tetapi oleh kerana awak telah menjemput Kasih Sayang,
kemana-mana sahaja dia pergi, kami akan pergi
bersamanya.



Dimana ada Kasih Sayang, disitu juga ada
Kekayaan dan Kejayaan!"

C.I.N.T.A


KATA - KATA BIJAK tentang CINTA


Cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan, tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan; manakala kebencian membawa kepada kemusnahan.~ Mahatma Ghandi,

Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Karena Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta.

Ada 2 titis air mata mengalir di sebuah sungai. Satu titis air mata tu menyapa air mata yg satu lagi,” Saya air mata seorang gadis yang mencintai seorang lelaki tetapi telah kehilangannya. Siapa kamu pula?”. Jawab titis air mata kedua tu,” Saya air mata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yang mencintai saya berlalu begitu saja.”

Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu.

Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita.

Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencoba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

Perasaan cinta itu dimulai dari mata, sedangkan rasa suka dimulai dari telinga. Jadi jika kamu mahu berhenti menyukai seseorang, cukup dengan menutup telinga. Tapi apabila kamu Coba menutup matamu dari orang yang kamu cintai, cinta itu berubah menjadi titisan air mata dan terus tinggal dihatimu dalam jarak waktu yang cukup lama.

Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.

Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia , lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya . Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya.

Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan itu.

Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat -Hamka

Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu beralih emas, keruh menjadi bening, sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat, dan kemarahan menjadi rahmat.

Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.

Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat berarti bagimu. Hanya untuk menemukan bahawa pada akhirnya menjadi tidak bererti dan kamu harus membiarkannya pergi.

Kamu tahu bahwa kamu sangat merindukan seseorang, ketika kamu memikirkannya hatimu hancur berkeping. Dan hanya dengan mendengar kata “Hai” darinya, dapat menyatukan kembali kepingan hati tersebut.

Tuhan ciptakan 100 bahagian kasih sayang. 99 disimpan disisinya dan hanya 1 bahagian diturunkan ke dunia. Dengan kasih sayang yang satu bahagian itulah, makhluk saling berkasih sayang sehingga kuda mengangkat kakinya kerana takut anaknya terpijak.

Kadangkala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu sepenuh hati, sehinggalah kamu kehilangannya. Pada saat itu, tiada guna sesalan karena perginya tanpa berpatah lagi.

Jangan mencintai seseorang seperti bunga, kerana bunga mati kala musim berganti. Cintailah mereka seperti sungai, kerana sungai mengalir selamanya. Cinta mampu melunakkan besi, menghancurkan batu, membangkitkan yang mati dan meniupkan kehidupan padanya serta membuat budak menjadi pemimpin. Inilah dasyatnya cinta !

Permulaan cinta adalah membiarkan orang yang kamu cintai menjadi dirinya sendiri, dan tidak merubahnya menjadi gambaran yang kamu inginkan. Jika tidak, kamu hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kamu temukan di dalam dirinya.

Cinta itu adalah perasaan yang mesti ada pada tiap-tiap diri manusia, ia laksana setitis embun yang turun dari langit,bersih dan suci. Cuma tanahnyalah yang berlain-lainan menerimanya. Jika ia jatuh ke tanah yang tandus,tumbuhlah oleh kerana embun itu kedurjanaan, kedustaan, penipu, langkah serong dan lain-lain perkara yang tercela. Tetapi jika ia jatuh kepada tanah yang subur,di sana akan tumbuh kesuciaan hati, keikhlasan, setia budi pekerti yang tinggi dan lain-lain perangai yang terpuji.~ Hamka

Kata-kata cinta yang lahir hanya sekadar di bibir dan bukannya di hati mampu melumatkan seluruh jiwa raga, manakala kata-kata cinta yang lahir dari hati yang ikhlas mampu untuk mengubati segala luka di hati orang yang mendengarnya.

Kamu tidak pernah tahu bila kamu akan jatuh cinta. namun apabila sampai saatnya itu, raihlah dengan kedua tanganmu,dan jangan biarkan dia pergi dengan sejuta rasa tanda tanya dihatinya

Cinta bukanlah kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut ke mulut tetapi cinta adalah anugerah Tuhan yang indah dan suci jika manusia dapat menilai kesuciannya.
Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu.

Bercinta memang mudah. Untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh. Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan. (Dale Carnagie)
sumber: bibi google

itula..cinta..susah utk mencari..mudah utk menyanyagi..tapi sukar utk menjaganya..jika kita cinta seseorg itu cintailah segala kelemahan dan kekuatannya...baru cinta itu akn utuh hingga akhirnya....n pegangla pada janji yg disemaikan atas nama cinta yg diukir bersama org yg dicinta buat selamanya..renungkan la..
miss bulat@ amiera92
salam..
halooo..
dear izreen ..he3..
mowning2x...wokey x..he3..aku ingin mengupdate tapi agak kebingungan...he3...


Monday, May 16, 2011

suka lagu ni

MENTOR 5 @ AF9


salam..haloooo..
he3..
izreen..oit..come aku mau story ciikit..he3.seperti yg korg sumer tau kan..sekarang ni kan musim akedemi fantasia9 n mentor 5..


he3..mmg ramai yg tgk dua rancangan ni..n ader juga yg membandingkan dua2 rancnagan ini..he3..biasalah tu adat ...masing2 ader peminat sendiri...aku x da lah nk banding2 sgt aku tgk jer dua2 ..haha..bagi aku dua2 ader daya tarikan sendiri..winkkk...he3
lets kau cter sikit pasal mentor dulu..akoy..jom..he3..bagi pndapat aku mentor mmg bagus coz die mmg ketengahkan bakat dlm bidang nyayian..he3...aku mmg x minat tgk mentor tapi mentor ni aku suka..coz ak ader minat sorg ni..aku minat salmah..protege kepada erra fazira...n aku arap dier menang..mmg ader jer x suka dier..tapi biaser la tu setiap org ader minat masing2 kan..winkk..he3..ni ader la peserta2 mentor musin ni...so korg sumer pk la saper agaknya yang akn menjadi juara pada musim ini....pada yg x minat x pe..wat dunno jer wokey..winkkk...he3


FINALIS MENTOR 5


salmah shiha ika ratna ayiE aiman

ok,,next tentang af9 plak..he3..dlm af ni aku minat juga pada si erul sma lena...bagi aku diorg wokey..aku suka suara diorg...even lena cm gedik3 tapi itu ak x pndang la..aku suka tone suara dier..he3..mcm pengkritik plak ek..hahaha...erul pown gud bagi aku..ermm aku x berapa sgt dgn fina..em..x tau la..ala biasalah ader org kita suka n ader org kita x suka kan..jadi kepada peminat fina..jgn marah ya...haahha...tapi korg raser kan saper agaknya juara af kali ni..erm..aku bkn aper .. tapi aku x dapt sgt nk raser aura af thn ni..mcm agak kureng berbanding af sebelum ni..x tau la..yg bestnya cuma satu la..coz buat kat jusco eon kat2 kat umah aku tu..ahahhahaha..tapi aku bukannya jumpa pown..coz aku maner la kuar umah..ary tu pg pown x jumpa....huuhu,,paper pown gud luk la utk diorg wokeyy

FINALIS AF9


erul fina lena nera azri hazama

wokey la..itu jer la pasal bnda ni..nk kater minat sgt x la..hahahahha..sajer sekali skala kiter kna r ikowt perkembangan hiburan terkini..x gtu kiah..he3..wokey la...so same3 kita tgk la siapa agaknya yng jadi juara????
he3...tata...

Sunday, May 15, 2011

mock meetingg....heeee

my group..nk sgt2 bagi kejesama..windu kat korg jappp..hahahhahah.....


my chairman, marketing manager n other company pnya chairman..he..

me n my fwns...mazzeee....winkkkkk

BOARD OF DIRECTOR..MEGA HOLDING SDN BHD...PWEEEWWIITTT...HE3

MARKETING N PROMOTER OF MANAGER
MARRIED
19 YEARS OLD
MEGA HOLDING SDN BHD..

huiii...
sblum aku lupa..aku nk kongsi sikit pic aku ngan dak group dlm mock meeting....heeees.....kita org ppunya syarikat nama dier "MEGA HOLDING SDN BHD" n aku sbgai manager bhagian marketing..he3..best coz kita org ialah group yg paling tinggi marks...n dapt pujian coz dari segi kelengkapan .perfect...he3...thnk u for u all my fwnsssss...muahh..heeee... check it out..

story morry cuti sem..winkkkk




salam
hyep izreen..
lama dah x menapak kat cini..windu..he3..winkkk....aper aku nk mengarut ya..he3...ok pertama sekali aku nk ucapkan alhamdullilah coz ak diberi kesempatan utk ddk di kolej utk sem3 kali ini...nsib..coz ramai jgak yg x dpt kolej...bersyukur.,,he3..aku cuti smpai 29 arybulan ni..n pastu bermula lah kehidupan ak sebagai pelajar U semula..pergh..sem3...mmg agak cuak gak..coz ader 8 subjek..n ader mandarin juga..aduh bha mati aku ...hahahha..x per aku dah wat azam utk thn ni..n aku harap azam ak dapt berjalan dgn lancar utk next sem ni.insyaALLAH..amin..

winkkk...he3..jom la ak story morry skt pasal sem2..humm..sem 2 mmg agak senang but so complicated...naper ak ckp gtu..ermm..kalo korg mmg dah follow blog ak..korg paham la.hahah..n sem2 ni pown aku pgang jawatan kelas rap..jadi agak kepeningan mahu melayan kerenah budak2 U yng masng2 pnya pemikiran diorg sendiri..ermm...dari segi pembelajaran ok ..but ader satu subject ni ak x sngka2 membebankan otak aku..pergh..padahal aku pnya la bagi komitment seratus sepuluh peratus...huhuhuuu..x per la..bnda dah lepas kan belajar dari kesilapan...

ok...next pasal final exam..erm..alhamdulillah semuanya berjalan dgn jalan yg lurus..heeeee..tapi for ader dua subject ni..mmg x boleh blah...huhu..satu subject ni..carry mark aku mmg tingi but for final question ..its quite hard...soalan dier mmg x dijangkakan...ramai dak yg suprise..pergh...aku pown ...dok merewang dlm dewan tu..hahahhaha....n then for one subject..ccarry mark aku agak low.coz aku x leh ngam ngan lecturer ni.snng cter ni x leh la..aku pown x paham ngan cara dier..urghh..x perla...ermm...tapi apa2 pown for final aku dah buat sebaik yg mungkin.jadi aku harap aku dpt ulang keputusn sem1 utk dpt dean list lagi.insyaALLAH...amin..aku nk gembirakan hati my parents..i really hope i can make both of them proud with their daughter..aminnnnn......

n..now ak ngah menuntut ilmu ngan mama aku..hahahah...bkn ilmu bkn2 ...tapi menambahkan ilmu memasak ngan ibu....seronok ..n now kejer tetap aku yg ak enjoy buat time cuti ni..semestinya..kemas umah...sapu smpah...sidai kain..lipat kain..basuh pinggan...kemas bilik..n masak..aku jadi second chef la..hahahh..best x kejer aku time cuti..he3..x perla..kita kna berjasa utk kedua ibu bapa kita kan..sian dorg pnat uruskan smua bnda..apalah sgt kudrat kita nk dibandingkan dgn jasa diorg pada kita...heeee..syg mak abh..muahhhhhhhhh

n lastly...i want 2 talk about someone that really special in my heart...of course my hubby..MUHAMMAD HAKIMI ERDIEW BIN MUHAMMAD TARMIZI...he3...rreally miss him..korg sumer nk tau x..he3..hubby aku telah selamat smpai kerumah nya di sabah.home sweet home..heee..gembira dgr suara dier epy ...he3...i know how much hubby miss his family..i hope this holiday can make he enjoy n get a interesting sem break ..muahh...n the important thing never forget ur ayg kat cni..he.3..i just want him to know that i really love n miss dr love..he3..

ok la...nnati aku akn cari masa utk mengupdate aku pnya blog ya...aku harap korg enjoy ..he3eee.semoga semuanya ...diberkati dan bergembiralah besama keluarga tersayang...amin...muahh..tata..titu..salam...

Monday, May 9, 2011

SALAM
heyp...
dear izreen..he3...

dah la lama jgak x mencoret ni kan.hahah...ye r now agak kemalasan nk mennulis..ngah mood cuti..he3..aku x tau nk katter aper.aku nk gtu.aku bahagia ngan hubby aku..hahahha.....he3...aku harap korg sumer doakan result final aku ya.aku dah berusaha sungguh2 untuk sem2 ni..harap segalanya ok..insyaALLAH ...Amin..he3...satu agy aku nk share ngan korg kucing aku..hahha..sebenarnya kucing abg aku.tapi aku yang istiharkan dier kucing aku coz aku syg gler kat dier..nama dier FASEBOOK....he3..keturunan..MIX:BIASE+PARSI...hahhaha....kesukaan...SGT SUKA TYDO...dan yang aku tau dier sgt2 comellll...he3....he3..itu jer kowt aku nk gtau..mls nk tulis la....he3..nanti kalo aku rajin aku update agy....tata..kroh..kroh...he3..salam