Followers

Tuesday, December 21, 2010

AZAM AKU BHA..




NAma: AmIeRa BIntI AbdUL WahaP

umOr: 18tAhuN

tmPat Lahir: Key eLL

taRiKh Lahir: 16 OctoBer 2010

FavourITe cOloUr :OranGe,blaCk,Brown

FavourITe fooD :aYam ....

HusbAnd: muHammad Hakimi ERDieW...

Azam 2011
  • menjadi hambanya yg beriman..perbanyakkan amaln sunat dan pertingkatkan yg wajib..
  • jadi anak yg solehah...dan dapat mengembirakan hati kedua ibu bapa
  • jadi pelajar yg bersugguh sungguh dalam segala hal..n mendapat result yg ccemerlang utk sem 2 kali ini..pertingkatkan aper yg kurang.....
  • jimatkan duit..he3
  • n dapat mnjaga hubunganku dgn my hubby...insyaALLAH...amin
itu jer la yg buat maser ni..he3...aku harap thn depan lebih baik dari thn nie....ermm...malam nie pas magrib my family akn g dinner sama2..hahhaha...terbantut la diet aku ary nie..x per2.kna makan kenyang2 nanti kena marah ngan org tu..he3..x mo dier marah2..nanti comel dier hhilang..he3...ermm..takowt nyer..kalo x da aral melintang esk atau lusa brg tu akan smpai kat dier..hahah..malu seyh..tapi dah tau gne pos raser seronok sgt2..kalo boleh nk pos tiap2 hari jer..hhahaha.....seronok...tapi x pe la lain kali la..tunggu duit turun dari langit...x turun2...hahahhahaha..ermmm..skrg kul 11 pagi..aper la syg aku tu ngah wat ya..msti tydo agy..he3.comel sgt2 dier tu...geram jer..hahha...ermm,,kitaorg dah baper ary x borak dalam phone coz kita berdua x da kredit...nk topup kita dua org ni wat maser skrg tanam anggur kan...jadi x dapat la....nasib la adr lappy ni..dapat la gner sbagai tmpat perantaraan utk berhubung ngan my hubby...he3..aku syg sgt2 dier..n aku harap hubungan aku dan dier akn berkekalan..insyaALLAH..amin....

ermm..x lama lagi dah nk start blajar balik..takot ader ..x sabar2 pown ada..he3..nk cbe utk capat azam baru ..barang2 keperluan x beli agy...atoyai..banyak pening wha..nasib aku dah buat senarai aper yg perlu beli.barang2 yg lama yg boleh gner.tu gner la dulu...kan..save sikit bajet kan..lagi pown wat per beli barang2 baru kan kalo barang lama leh gner kan..he3...ermm...tapi takot x sempat jer..aku x tau bila nk kuar beli..ermm..pasal asrama pown aku x paham sgt pasal u nie...tanya kwn pown byk sgt pndappat..x per la..aku harap sumer berjalan dgn lancar.....amin..

No comments:

Post a Comment