Followers


Monday, December 20, 2010

pown!!pown!!




salam dear izreen
sori dah lama x jenguk ko ya..aku nk ceritakan ckit la aper yang blaku..he3.

first,aku mengucap syukur alhamdulillah coz setelah penat lelah ku ini akhirnya membuahkan hasil.result aku pada first sem ni mendapat anugerah dekan...3.52.aku dapat 6a1b n 1c..sedih tol..math aku yg c..geram wha.nasib lulus...huhu....wlaupun pointer aku x berapa tinggi tapi aku bersyukur diberi peluang utk merasa gembira seperti org lain..dan yg paling pnting aku dapat gembirakan hati kedua ibu bapaku..aku dah wat azam,,utk sem2 ni ..aku nk dapat kan poointer yg lebih tinggi..x mo lagi leka n main2...more focus 4 my study 2 achieve my dreams...insyaALLAH...AMIN....

second,tadi aku check keputusan asrama..n alhamdulillah permohonan aku berjaya..tapi yg seterusnya nk kna wat aku pown x tau agy..nanti tanya lah dak2 u tu..he3..tapi sekurangnya..dah tau permohonan dah berjaya pown dah senang aty,kurang la sikit tekanan yg aku hadapi ni...he3....

third,he3...pagi tadi aku berjaya mengunakan perkhimatan pos malaysia utk pertama kali dalam idup aku..hahahha..bangga nie..hahah.aku x pernah pos barang or paper kat org...jejak kaki kat pejabat pos pown x pnahn..hahah....akhirnya hajat aku utk mengirim barng pada seseorg jauh nun disana tercapai..amin..he3...n aku harap dier akn suka ngan aper yg aku kasi...aku mmg x da kemahiran beli2 hadiah nie...hah..selalunya org yg kasi aku..hahahha,,mmemain jer....aper2 pown aku raser puas dpt kasi kat dier..seolah2 dapat lepas rindu..haha..aku harap cinta aku ngan dier akn sentiasa utuh dan makin mekar...insyaALLAH...amin....so korang doakan la ya perhubungan aku ngan dier..aku mmg cinta kat dier seiklas hati aku....he3.....x sabar raser nya nk tunggu dier dapat barang 2..hahha..tapi malu pown ader..coz byk juga hasil tgn aku..hahhaha...aku ni mmg ske buat mcm2 wlaupun x kreatif pown...hahahah..aku harap dier epy n gembira ya...syg my hubby...mmuuahh......

dan akhir skali,,,aku mengharapkan thn 2011 yg bakal mendatang ni akan lebih baik dari tahun sebelum ini..aku juga harap kami berdua akan sama2 berjaya di dalam bidang kami masing2...dan mencapai cita2 yg kami idamkan....insyaALLAH ...amin...kimiera 4 ever......

No comments:

Post a Comment