Followers

Saturday, April 18, 2009

lirik ni wat aku sedeh seyh...mcm pnah lalui...hurmmm


Oh.. cuba kau dengar
Cuba kau cuba diam bila ku cuba untuk berbicara dengan kamu
Pernahkah kau ada bila ku perlu untuk meluahkan rasa hati

Dan bila kau bersuara
Setia ku mendengar
Agar tenang kamu rasa

Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu

Dan bila tiada lagi teman bermain
Kau mula mendapatkan aku
Itulah aku padamu

Oh.. cuba kau lihat
Cuba kau cuba renung ke mata aku
Bila ku kaku melihatmu pernahkah kau ada
Bila ku perlu untuk menyatakan rasa sakit dalam diri

Dan bila kau perlu
Setia ku menunggu
Agar senang kau merasa

Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu

Dan bila tiada lagi teman bermain
Kau mula mendapatkan aku
Itulah aku

Maafkan kerana ku tak pernah
Terlintas untuk menulis padamu
Sedangkan ku tak mungkin lagi aku meminta
Untuk kau mendengar
Untuk kau melihat ke mataku

Siapa sebenarnya aku pada
Mungkin sama dengan teman lain
Sama buat begitu

Dan bila tiada lagi teman bermain
Kau mula mendapatkan aku
Itulah aku...

Siapa.. yang bisa kau buat begitu

Dan bila tiada lagi teman bermain
Kau mula mendapatkan aku
Itulah aku padamu
Itulah ku... padamu

to my beloved fwens...i really miss all my fwens:).



When I am down and, oh my soul, so weary;
When troubles come and my heart burdened be;
Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up...
To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up...
To more than I can be.

There is no life - no life without its hunger;
Each restless heart beats so imperfectly;
But when you come and I am filled with wonder,
Sometimes, I think I glimpse eternity.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up...
To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up...
To more than I can be.

You raise me up...
To more than I can be.

Friday, April 17, 2009

aty


salam.....
dear izreen...

hyep....sori lamer x jenguk...izreen mnggu nie byk bnda berlaku..adew bnda epy adew bnda sedeh..mmg banyak dugaan yg datang ..thn nie yg epy nyer aku dpt jadi pasukan bola tmpar sekolah n jadi pemain tetap agy 2..hahahaha..seronok sgt coz aku mmg gler bola tampar...epy sgt2...wlaupun muker aku hangus terbakar cam arang tapi aku still epy sgt..coz dpt main bola tampar..he3....tapi pasukan kitaorg x ber jaya mnng first lawan zon r1 kitaorg kalah..pas 2 lawan wangsa maju zon r2 kitaorg mnng..n lawan ampang gurl..satu set kita org mnng tapi rezeki x dew ,,,agy satu dak bola tampar sumer stok tgn lebam..aku nyer tgn berbalut2...mcm kna dera lah..hahahahahahah....lbam sana sini..sakit lol..tapi lebam2 pn kalo nmpak bole tampar aku still main agy...ketagih la...hahahahahhahahahaha..

yg sedeh nyer tah la..aku mls nk bkk story nie tapi rumusan yg aku nk wat ..kalo kiter nmpak seseorg tu wat kesalahan kan bgs ckp dpn2..x perlu nk mengaibkan ssorg....cbe kiter fikir kalo kiter adew kat tmpat 2..aper perasaan kiter...jgn hukum sesorg 2 tanpa cakap aper slh dier....pas2 mcm maner pn seseorg tu x kira wlaupun dier baru kew lama kew...dier still sahabat kiter...tolonglah jaga aty kwn..jgn sakitkan aty kwn yg amat sygkan kiter...kiter cube lah paham aper yg kwn kiter nk try tuk bagitau..ape perasaan kiter kalo kitr cakap org x nk dgr...tolonglah hargai persahabatan yg da dihadiahkan oleh NYA...please....aku bkn jenis yg suke gado2..bkn sikap aku..cme aku agak tersinggung ngan sikap sestngah org ...yg xpunya perasaan....ermmm.arap hubungan nie sentiasa diberkati.....insyaALLAH amin.......

Sunday, April 5, 2009

my cayang:)

salam...
dear izreen....

  sowilah aku da lamer x melawat ko..coz aku pnat gler2 la....he2.....nk citer psl hostel aku mls la....
aku nk citer pas aku balik hostel...hahahaha...gumbiraaaaaaaaanya sgt....ary juamaat 2 aku balik jer...tgk 2 terus burhan kol aku..wah lamer gak la kiter borak...tapix puas2 la...wndu gler2 kat dier...

   smlm pn dier kol aku agy/......byk kali kol coz ustaz dier kasi cuti 2 ary...ko nk tau x wei yg x bole blahnya wak2 aku dlm bilik aku cas fon kat ruang tamu....lek2 mak aku cakap burhan kol...ape agy aku pn terus la lari kat luar kan...lek2 terkejut gler ku biler nmpak bapak aku ngah cakap ngan borhan.....tapi bapak aku x marah coz aku da citer psl borhan b4 nie....borhan pn bgs pndai ambik aty bapak aku,,,siap suruh doakan dier berjaya agy..mmg sayang gler3 la kat borhan....hahahahahaha......seronok sgt.......nk ucap terima kasih kat dier coz setia tuk aku......he2.....