Followers

Wednesday, December 1, 2010

MISS SOMETHING...





salam..
dear izreen..

emm..aku windulah skolah lama aku..ermm..smkpw.windu la plak..hahha..skolah tu la yg bagi aku pelbagai peluang sehingga akhirnya aku dapat memegang jawatan ketua pengawas..hahaha...emm..teringat aku waktu kat saner aku rapat ngan sorg dak nie..em nama dier izreen..dier byk gler bantu aku epykan aku..hahha..wlalupun x dinafikan byk jgak gadoh..he3..tapi aku suka gadoh ngan dier..dier brutal but manja..hum..but now dier spm..aku arap dier dapat wat yg terbaik..gembirakan hati mama,papa n ur fam ya e...i hope dier sentiasa kuat but i know dier akan owkey.coz dier ok la..hahaha..

ermm..bout school..hum..windu sgt2 seyh...emm..even kat skkolah tu jgak la aku kna fitnah ngan kwn2 aku sendiri.x sumer..but sebilangan yg x leh tgk aku dapat sesuatu...or kelebihan..aku just nk nasihat la..kiter x perlu lah cemburu n iri hati pada setiap rezeki yg ALLAH berikan pada hambanya..setiap org ader rezeki masing2..naper perlu cmburu n burukkan seseorg..emm..jgn wisau kamu pown ader rezeki kamo sendiri..rezeki yg ALLAH kasi pada kiter ,,naper kiter x pnah nmpak..n x bersyukur.tapi rezeki org lain..kiter sakit hati..baik kew perbuatan tu aku bukanlah baik..tapi sekurangnya aku x pernah cuba busukkan org lain,coz aku tau x da gner kita saling mendengki antara stu sama lain.sekiranya seseorg tu ader kelemahan jgnlah kiter gnerkan kelemahan tu utk menjatuhkan dan memburukkan seseorg ..seeloknya kiter bantu n nasihati.supaya kelemahan tu diperbaiki.bukannya kiter memburukkan..ingat kiter jga bukan hamba yg sempurna..jadi kiter x da hak nk hukum seseorg tu..coz kita sumer samer...owkey..kalo kiter gembira dgn kejayaan org lain,,insyaALLAH hati kiter x kan berdendam ngan org..n sakit hati..aku cakap coz aku syg kawan2 aku..tapi pernah diorg perasan..x kan..x gner kiter berjaya dlm idup kwn kalo kiter x habis2 biarkan hati kita membenci n cemburu ngan rezeki org lain..ingatla..kita sma2 perbetulkan apa yg kurang..sama2 beramal bnda yg baik..aku x nasihat utk org lain jer.aku ingatkan diri aku jga..coz im not the perfect person...ok..smbg balik,

windu jga pada fans..hahaha...?ramai pemint kew aku?hahaha..mstilah typu..aku maner ader pemint..hahha..erm...but windu jga seteng2 yg byk berkoban tuk aku..kpada my junior especially..aisyah azhar,n aisyatul fitrah..diorg la yg paling2 baik kat aku...aku epy sgt ngan dak2 nie,,,he3..diorg manjakan aku..n aku sgt suka kna manja..ops!terbocor rahsia..hahhaha..peduli aper aku..hahahha..em..x lupa gak pada kakak2 aku yg sgt2 baik ngan aku..kakak aperya?? mstilah akk angkat aku..dari aku fom 1 smpai fom 4..trutama..kak farahyana..kak syazwani,kak jamaliah,n kak safiah..diorg nie..mmg syg gler kat aku....n aku pown syg sgt2 diorg..x sangka org mcm aku pown ader org syg kan..hahhaha..emm..i miss that moment so much...coz now..nothing special about my life, in my mind just think bout my fam,my studies,my hubby n my future,,that's all..n i hope i will get my hapiness with all of them..don't take my life away from me..wokey,,,FULLSTOP!he3

my beloved school
smk puteri wilayah,kg baru,
kuala lumpur
fom1-fom 5

1 comment: