Followers


Saturday, December 25, 2010

kasut2 kesygngan ku

salam..
dear izreen..
he3..mlm nie..aku bosan.xtau nk wat per..jadi aku mncari idea untuk watcari kejer..he3..jom aku perknalakan kasut2 kesyng aku n kasut2 yg aku ske pakai wlaupun bukan milik aku jga ..haha..jadi milik saper??ahaha..kasut2 ni sebhagian nya milik aku dn sebahgian agy milik akk aku..kami ni ske share barang..ahhahah...baguskan..x perlu takowt la kan..coz kaki kami dua2 x bau longkang..hahha..ia bukan lah kasut yg lawa tapi kasut ni aku selesa pakai coz sedap n selesa..jom..kita lihat calon2 nya...http://www.emocutez.com


@ini merupakan kasut pertama aku..hahah..aku dulu cm lelaki sikit..pakai kasut sport jer..haha..even skrg aku still lebih suka pakai kasut sport tapi..aku still belajar pakai kasut permpuan...dulu aku x sker coz aku rasr cm gedik jer..hahhaa..tapi now aku dah paham..ye ar ..skrg pown bidang aku memerlukan kami utk memakai sebegitu..kat kelas ..kita org maner boleh pakai kasut sport..so ak dah biasa dah...he..ok kasut ni aku beli time aku fom4 kowt..first
time..hahahhahttp://www.emocutez.com
@ok..seterusnya..kasut ni aku pown beli pakai duit sendiri..hahaha..ni aku beli wktu aku fom4..hahahhaa...aku beli ni xoz aku x tau nk wat per ngan duit yg aku ader..jadi ak ambik keputusan utk beli..he3...kasut ni selesa ..dier punya kulit sedap sejut...
@seterusnya ini adalah kasut..mula2 akk ak yg beli..tapi dier x pakai..hahaha...coz aku kater buruk.padahal aku sesajer jer..atoyai...dah beli pakai la kan..dier x pakai jadi aku pown mengambil ksut itu utk dipakai..he3..boleh than juga..lawa tapi tumit dier tinggi n halus jer..mula2 aku blajar jaln pakai ksut ni r..abis bengkak kaki ak,,hahhaha..tapi dapat pujian coz org kater ak pakai kasut tu cntik,,jadi aku pown letaklah jadi diantara kasut kesayang ak..hahahha


@seterusnya,,ni plak adalah kasut2 aku yg aku ske pakai waktu g kelas..sgt2 selesa...aku suka pakai weges..coz aku ni kan kasar sikit jadi wedges adalah pilihan terbaik utk diriku..hahaha...sumer ni aku beli of course r ngan duit aku sendiri kan....he3...wlaupun x cntik tapi aku suka sgt2..selesa kowt......:)hahhahahahttp://www.emocutez.com

first kasut beli wktu mula2 nk msk u..dah buruk dah..hahahha
kasut ni aku beli coz aku bosan n x tau nk wat per suit ngah byk.hahah..time ni aku kuar kat melaka central..he3...
ok.kasut itam kat ats nie..adalah ksut kesygn aku..kasut ni ak ske pakai ngan jubah..coz nampak cntik..hahha..kasut ni pown aku slalu bwk g kelas...ni aku beli kat mahkota parade..he3...bagi aku kasut ni mmg lawa n ader daya tarikan sndiri...dah buruk dah jga..coz aku slalu pakai..tapi aku x kesah pown..coz aku mmg syg sgt2 kat kasut nie..syg sgt2...hahah.....ni antara top 5 yg paling ak syg...http://www.emocutez.com

berikut adalh kasut aku ngan akk aku..kitaorg share..he3..biasa la kan adek badik kan..kaki aku ngan dier x da beza pown..hahahha....




ok la..ader agy..tapi bukan lah yg ak suka sgt hahaha...ni la yg terbaik yg aku suka...he3....

No comments:

Post a Comment