Followers

Friday, November 26, 2010

my hubby favourite song

salam..
dear izrenn..
he3
aku aader maser jap jer nie..aku nk cakap aku windu sgt2 kat my hubby..he3..tah per lah dier wat skrg nie kan..hope dier dalam keadaan ok he3..ni kan lagu yg hubby aku kater dier dgr dier ingat kat aku..hahah..mmg pedas seyh lagu nie..tapi aku epy janji dier akan sentiasa ingat kat aku he3..windu sgt2 kat dier..huhu..ermm..korg sumer leh pegang janji aku ya..kalo lah jodoh
kami panjang..aku akan bersama dier..setiap maser n ketika....kerana dier cinta mati aku..huu.gadoh baik tu adatla bercinta kan..tapi segadoh maner pown..syg pada dier mmg x leh buang dah tetanam dalam aty aku..aku sgt sygkan muhammad hakimi erdiew bin tarmizi....sgt syg..mmuuahhhh..



2 comments: