Followers

Saturday, April 28, 2012

RENUNGKAN.....

salam..dear izreen..hype maaf lama x dpt jenguk...bz sgt dengan kejer..ok la arynier sy ader nk kongsi pendapat saya sikit tentang sesuatu..harap2 dapat membantu org melayu utk tersedar dari mimpi mereka..pendapat sy iklas dari diri saya..dan sy harap dapat direnungkan dan diamati dengan sebaiknya..bandingkan nasib kita sekarang dan akan datang..sekiranya bangsa kita berpecah belah...dan hancur ..di negara milik kita sendri..renung2kan ....




BANGSAKU........
sesungguhnya lebih baik kita bersatu daripada kita berpecah ...org luar sentiasa menunnggu peluang utk melihat org melayu berpecah..time tu..barulah..semua akn menyesall...org melayu kalo bergabung.negara melaysia akn menjadi ngara yg aman dan makmur serta kuat..tapi masih wujud segelintir pihak yang mahu lihat dan mencuba utk memecahkan kesepaduan org melayu..ermmm..sedihnya..:'(.setiap org ader pandangan mereka tersendiri ..biarlah akal dan fikiran yg waras menentukan...yang tebaik..jangan biarkan nafsu kita yang mengawal sikap kita...kita kna memikirkan cara yang terbaik utk menyatukan bangsa kita..bukannya kita mencari jalan bagi menghancurkan bangsa kita sendri..sanggup kah kita hidup di bawah pimpinan bangsa lain yang kita sudah pasti tahu tidak akan memperjuangkan sehabisnya utk bangsa kita...sanggupkah kita hidup seperti negara2 yang dijajah ..oleh bangsa lain..di negara mereka sendiri...jika pemimpin kita salah...tegurlah dgn cara yang betol..kerana setiap manusia tidak terlepas dari melakukan kesalahan ..sama jga seperti diri ktia yang setiap hari pasti x terlepas dari melakukan salah..jadi layakkah kita utk menghukumm org lain..bila kita wat begini aderkah sesuatu masalah akn selesai..tidak ..sebaliknya bangsa kita akan makin rapuh dan retak..dan bangsa lain akan bertepuk tangan dan melihat dgn kegembiraan bangsa kita yang akan hilang di negara sendiri..renung2 kan..setiap keputusan kita harus lah berpikir dgn matang ..tntang akibat dan kesann..jgn kita mudah terpedaya dgn propaganda yang dibwa utk menghancurkan bangsa ini..ALLAH SWT telah mengurniakan akal fikiran kepada setiap manusia di muka bumi ini..gner la dgn sebaik2 nya...setiap org mmg berhak utk memperjuang kan hak mereka yang mereka raser betol..tapi pk dgn sebaiknya jika kita menang disini..akan bahagia ke kita seperti sekarang..akn sempurna kah hidup kita seperti sekarang...ader kah nasib org melayu akan terbela..jika agama dan bangsa tidak diendahkan malah dicampurkan hukumnya...terbelakah bahagiakah kita..renungkan...salam...

Wednesday, April 18, 2012

MAJLIS SANTAI BBQ

HALLO
salam
dear izreen..
hype lama x menjenguk kau ya...ak sekarang bz ngan kejer..kadang2 pagi smpai mlm..so agak penat..ok but my life..now i think its complicated ...ak pening sikit la....tah la..banyak sgt nk pikir..kadang2 ak x larat nk pk..huhu..ok post kali ni ak nak cter sikit tentang..MAJLIS SANTAI BBQ BERSAMA AHLI PARLIMEN pada 13 april hari itu..mcm ak ckp ak ngan adek ak jadi mc majlis..alhamdulillah semuanya berjalan lancar ...cuma pa system dier x baper nk elok sgt.majlis ary tu epy sbb santai kan. x da r skema sgt ..haha..so ak kurang tension la kan....huhuhu....yang penting majlis berjalan lancar..n the mossssttt important satu beban dah lepas..he3..alhamdulillah...so ni ader sikit gambar2 ak waktu majlis berlangsung..sori r ..agk selekeh babe..he3..k la..jumpa lagi for next post ya..ary ni ak kejer smpai mlm..huhuu..k la ..tata..salam

DATO sri zulhasnan rafique.ahli partimen setiawangsa.
DATIN noriah anna razak, pengerusi yayasan amal wangsa

me and my litte sister as my partner for MC
MC MAJLIS n pengerus majlis santai bbq.si nor azam

bersama org kuat majlis
persembahan dari biro wanita ..
waktu majlis
my sis,my litle sis,me and my beloved mom


thankz for my sis..coz sudi jga hadir walaupun baru balik kejer..syg kamo..
ok itu jer gambar utk kali ini..sori la.coz gambar x baper nk elok..gner camera biaser je kan..he3..so nanti paper ak update kat kamoo ya izreen..jgn sedih 2 ak x lupakan kau ..cume bz aja dengan kejer..tu yang x dpt update post..nanti kalo ak ader post baru ak gtau kamoo ya...duduk sini elok2 ya..jom layan kata2 mutiara ni same3 ya...he3

kata2 mutiara utk direnungkan bersama2 ak ya..

"Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan."

"Setiap yang kita lakukan biarlah jujur kerana kejujuran itu telalu penting dalam sebuah kehidupan. Tanpa kejujuran hidup sentiasa menjadi mainan orang."

"Kekecewaan mengajar kita erti kehidupan.Teruskan perjuangan kita walaupun terpaksa menghadapi rintangan demi rintangan dalam hidup."

Friday, April 13, 2012

N.A.K.G.T.AU:)

p/s:jumpa lak pic ni.pic ni ak tgh chubby ..hahaha...pp cm belon..
..hype korg..he3..ary ni x byk post pown..just nk gtau..ak dah start kejer baru,...kejer ak buat bahulu...hahaa..kejer kat bahulu tok setiawangsa...kat jj jer..kejer kat ctu ..muchh better than tmpat kejer lama..haha..cume borink sikit jer..coz pekerja kat ctu mmg duaorg jer..ak dah dua ary kejer ctu..ok alhamdulillah dah tau dh semua..yg pnting ..ak dah tau buat bahulu.wah bangga gtu..kan2..haha..ary ni ak cuti coz ader majlis kat umah ak..n ak dan adek ak jadi MC majlis..wah takowtt jga..x sempat berlatih paper..pown.hope everything gonna be ok..n then sabtu ahad ak kejer kul 12..erm.ok la..wat masa tenghari ni.. ini jer..nanti mlm past majlis ak masukkan pic ker.tgk la tahap kerajinan ak ok..k la ..tc..jumpa lagi ..tata..titu..salam..


mutiara kata indah. sama2 renung2kan.:)

Orang yang terlalu memikirkan akibat dari sesuatu keputusan atau tindakan, sampai bila-bilapun dia tidak akan menjadi orang yang berani

Seorang teman sejati akan membuat Anda hangat dengan kehadirannya, mempercayai akan rahasianya dan mengingat Anda dalam doa-doanya.

Dan ketika kita sedang bersedih dan hidup dalam kesusahan,
Tersenyum dan berterima kasihlah kepada Tuhan bahawa kita masih hidup !


Tuesday, April 10, 2012

W.I.N.D.U.K.A.M.O.


salam
hype..dear izreen
he3..ak ingat nk tydoo..tapi dok3 tgk pic..tetibe rindu...lak kat my best freindd 4 ever ni.hahah..skin al razi..rindu nk hangout dgn dier..lepak ngan dier..bercerita kat dier..mengadu kat dier.nangis kat dier.pandang langit sme2.mkn smer2.main game smer2.tgk wayang sme3.shoping sme3.dan mcm2 lagi.rindu sgt2 giler2..kitaorg selalu hangout smer2..lepak smer3...snng citer sumer bnda ak wat ngan dier..dier giler2...paham ak..huhuu..sekrang kan cuti 2 bulan..atoyai.lamanya..bila la dpt jmpa dier kan..korg2 msti pelik kan..ye r kebanyakan post ak msti pasal dier..hahahah..of course la.she really special in my life...syg gler kat dier..sepnjang ak hidup ni r first time ak jmpa spesies mcm dier.hahahahha...gurau je mampus ak kna belasah nanti.hahaha..but honestly.she is really special..ak harap b4 smbung belajar ni..dpt keluar smer2..lepak smer3.ok dear..he3..sekarang ak dah dpt kejer baru..dier pown dah dapat kejer.untungla kan.ha2..n kitaorg ngah kumpul duit nk beli fon smer2..so kna kejer harder sikit ni..he3..ermm..ni ader pic sikit wktu2 kitaorg kuar.x semua la kan.kalo semua mmg byk gler.kita org ni rajin kuar..hahahah..tapi mmg .x byk.pown kat ak.byk nyer ader kat dier..hahaha..ermm papepown..nk gtau..BABE...WINDU U..:)


GENTING HIGHLAND
p/s:lepak genting..windu sgt time ni..raser seronok hepy..hilang tension.he3

PIZZA HUTT
p/s:lepak kat pizza maluri..n then gerak g karok..erm..seyes..windu nya..bila lagi leh cmnie.

TBS
p/s:dier hantar ak g tbs nk balik u..sweet ark..hahaha

AEON SETIAWANGSA
p/s:die dtg setiawangsa jumpa ak..time ni cuti..dier kater windu kat ak..haha..ak ader.ko ader?he3

PETROSAINS KLCC
P/S:baik x kitaorg..g petrosains..best oo pg sini.ingt boring.haha

RESTORAN KAPAL
p/s:apa yang ak leh ckp..time ni mmg BEST.!!!ak windu sgt time ni..huhu

ok..itu jer wat maser ni..he3..ak dah ngantuk sebenarnya..tapi disebabkan ak winduuu kat mak cik ni.jadi ak luahkan la kat sini..hahahahahha..kla ..korg2..tydo leklokkk jga..sweet dream ya korg ...moga tydo dlm keadaan lena..jgn bangun lambat plak esk..he3..tata..titu..salam..

Monday, April 9, 2012

M.E.O.W.W.W



salam
dear izreen
wahhh..hari ni jer ak update baper byk post kan...x da kejer la kater kan..he3..ok hari ni aku nk update pasal..meoww..meowww..meoww..hahaha..about my cat.yang comel..gemoookkkk..cutee...gebu..walaupun dier itammmmm..tapi bukan itam hodohhh ..owkey..kucing ak ni cmpuran mix kucing biasa ngan kucing parsi..kucing ni sebenarnya kucig abg ak..abg ak ambik kat langkawi...kucing ni dier dulu wktu abg ak kat langkawi.abg ak rajin bagi kucing makan..slh sekor nyer si kucing ak nila..start from that..dier dah x boleh berpisah plak diorg ni..baik abg ak..baik kucing ni..hahahhaha..so start from tu jga la..kucing ni menjadi slh seorg dari keluarga kami..kami semuaa sgttttttttttttt sygkan kucing ini.nama kucing ak FASEBOOKK...nama tu abg ak la bagii.lawak..sifat dier sgt comell..kiut n wat kami sekeluarga sygkan dier..pnah sekali dier ilang.satu family keluar cari.lawak gler..nampak x kasih syg kami..pada si kucing ni..he3.. kla ni pic dier..nk bubuh byk.mls..hahahahha..

p/s:hype nama saya fasebbookk..sy si gemooookkk yang mls..sy suka titoww kat sofa ataupun toto..coz sedap sesuai dgn badan sy yang gemokk gebu...he3...sy suka makan makanan dari fancy feast..sbb dier sedap...tgk la bdn sy yang gebu ni.he3..jelez x uolls ngan body i..lala

p/s:aduh aksi ak ni pown nk snap ker..ganggu jer.nk rehat.

next..ni ader baper perkara yang menarik tentang kucing yang ak nak share ngan korg..meowww..meoww..hope info ni berguna ya...he3..


  • Kucing rumah boleh tidur sehingga 14 jam sehari
  • Kucing mampu menghasilkan sehingga 100 bunyi vokal manakala anjing hanya mampu buat 10 sahaja.
  • Kucing menggunakan misai mereka sebagai antena untuk mengukur sama ada lauluan itu muat atau tidak untuk dilalui. Jadi sila jangan potong atau trim misai misai kucing korang. Kesian kucing tu nanti
  • Kebanyakkan kucing tidak memiliki bulu mata.
  • Sama seperti cap jari, corak di hidung kucing adalah unik dan berbeza-beza
  • Dalam seumur hidup, dianggarkan seekor kucing rumah menghabiskan masa 10,950 jam mengiaw (purring) haha
  • Kucing mampu selamat walaupun jatuh dari ketinggian 30 kaki
  • Kucing ada 32 otot di setiap telinga.
  • Kucing akan membersihkan dirinya dengan lidah selepas berhadapan dengan sesuatu yang berbahaya atau selepas bergaduh dengan kucing lain. Ini bertujuan untuk menenangkannya dengan melakukan sesuatu yang biasa baginya.
  • Kucing boleh melihat 6 kali lebih baik berbanding manusia di waktu malam. Ini kerana mereka mempunyai tapetum lucidum, satu lapisan extra yang bertugas untuk menyerap cahaya.
  • Rahang kucing tidak boleh bergerak kekiri dan kekanan.
  • Kucing mamapu untuk berlari sepantas 20 KM sejam bila ia meningkat dewasa, tapi malangnya kebanyakkan kucing sekarang ni dah terlalu malas untuk berlari

Sunday, April 8, 2012

S.T.R.E.S.S


salam..hollaaa...Salam sejahtera.

hye2 kamo semuaaa..apa khabar2..he3.thnk u coz sudi dtg melawat blog sy yang x seberapa ni..jom kat post arynie sy nk kongsi sikit sebanyank tentang topik STRESS.Anda kerap mengalami tekanan? Tidak tahu bagaimana hendak mengurus tekanan yang datang melanda? Ikuti tips Pengurusan Stress yang disediakan khusus untuk anda.

Selamat membaca!

SOKONGANDapatkan sokongan dari keluarga, pasangan atau rakan2 yang memahami dan sedia mendengar agar dapat mengurangkan tekanan.

SOLAT DAN DOASolat dan Doa merupakan cara yang paling berkesan. Lafazkan doa dengan penuh keikhlasan dan pasrah, ia dapat menimbulkan ketenangan dalam hati.

MENTAL EXERCISE Arahkan imaginasi kepada suatu yang positif@meditasi. Cari posisi yang selesa, pejam mata dan rehatkan otot2 kita. Tarik nafas dalam-dalam dan lepas perlahan-lahan. Bayangkan sesuatu yang menenangkan seperti ombak di pantai dll.

PENGURUSAN MASA Setiap orang diberi 24 jam sehari dan hanya mereka yang bijak dalam mengendalikan masa akan mendapat faedah darinya.

PANDANGAN TERHADAP STRESS Jangan pandang stress sebagai suatu yang negative kerana stress juga penting untuk meningkatkan kualiti hidup. Cara kita menangani stress akan memberi kesan kepada hidup kita.

TERIMA KEKUATAN DAN KELAMAHAN DIRI Terima kekuatan diri sebagai anugerah dan percaya bahawa segala kelemahan masih boleh dibaiki.

BERSEDIA BERKONGSI MASALAH Kongsi masalah dengan seseorang yang dipercayai. Sememangnya tidak semua orang disekitar kita boleh dipercayai tetapi percaya lah, masih ada orang2 sedemikian yang boleh membantu.

KRITIKAN NEGATIF Pandang kritikan negatif sebagai sesuatu yang membina dan jangan biarkan ia melemahkan semangat.

LAKUKAN PERUBAHAN Bersedialah untuk menerima saranan dari orang lain dan belajar untuk berkompromi.

JAGA HUBUNGAN BAIK Hubungan baik dengan orang sekeliling penting untuk meneruskan hidup dengan bahagia. Cari jalan untuk menyelesaikan masalah yang timbul dengan cara yang terbaik untuk kedua-dua pihak. Minta maaf jika perlu.

KETAWA Dalam keadaan yang sukar, tertawalah supaya dapat mengendurkan keadaan yang tegang.

BERGAUL DENGAN ORANG YANG POSITIF Berada di sekitar orang-orang yang positif dan berhemah membuat diri kita turut merasa positif dan selesa.

MENYEMAI SIFAT EHSAN
Berehsan akan mendatangkan rasa kasih sayang dalam diri kita sekaligus membantu memperbaiki emosi diri kita.

Harap anda dapat praktikkan tips di atas. Manalah tahu kalau dapat mengurangkan stress anda. Mencuba itu lebih baik daripada biarkan ia bertambah mudarat! jadi rakan2..jika kita stress yang penting jgn buat kejer bodoh n melukakan diri kita sendiri..owkkeeeyyy..ingat setiap masalah ader pnyelesaian...yang penting kita kna tahu bagaimana untuk kita hadapi stress kita tu...cara dan bagaimana terpulang kepada individu itu sendiri.owriteeee...k la..itu jer ..

Sekian


S.E.M.B.A.N.G K.O.S.O.N.G

salam
dear izreen..
hype..halllo..hollaa...wah rajin ak update blog ek??asal dah x kejer ker??hahahahha...ado la sebab nyer..kalo nk tau...dtg r tgk faceboookkkkkk i..he3...sori la izreenn..i x duakan u jgn wisau...cume sesekali layan fb aper slhnya kan..hahahahha....smlm mood tgh panas..ary ni suam2 kuku..he3..ok la..mlm ni aper topikkk nk kater ekk?ok la.nanti 13 haribulan..kat kawasan umah ak ader majlis mlm BBQ bersama ahli parlimen setiawangsa..dato zulhasnan bin rafique...dan isterinya...dan ak dan adek ak diberi mandat untuk menjadi pengacara majlis pada mlm tersebut..wahhh..hebat x pasangan adek beradik ni.hhahahaha...so now..disebabkan wat maser ni ak x kejer lagi..ak kini melayan r adek ak alia untuk berlatih besama2 utk mengacarakan majlis tu nanti..so korg doakan ya supaya majlis yang akn kami conduct ni akan berjalan dgn lancar dan berjaya.....insyaALLAH..amin..

next..ermm..i dont know how to express this feeling..but hati ak ni..cm x baper nk tenang sgt..mcm ader sesuatu yang xkna jer..huhuhu..cm pelik..hati ku resah..x duduk diammm..apsal ek??kadang2 hati ak ni tetibe merintih menangis sendiri..tetibe jer..ak pown x pasti knaper..kadang2 sunyi ..apsall??huhuu..pening ak memikirkan knaper..adekah sebab resullt exam nk kuar x lama lagi. urghh...cuak..dah r pening balik pk nk cari kejer balik.uisshh..saket pale..nasib ak ni cool jga orgnya....hahahahahha.(cool kew)lalal...hope everything gonna be alrite..insyaALLAH...amin....

CINTAKU TULUS HANYA UTKMU
tuhan tolongla aku ku cintai die
hanya dier
sungguh-sungguh hatiku bukanlah dipaksa
sayang sambutlah rindu rindu yang ak tuju
tuju kepadamu duhai kekasihkuuuuuuu


Friday, April 6, 2012

R.I.N.D.U.T.E.M.A.N..

salam
dear izreen..ak nk gtau ak windu sgt2 kat skin al razi..windu gler.ermm..ak harap dier pown windukan ak..babe jgn lupakan sy ya..miss u so muchh babe....she is my buddy..imiss her so muchhh...tc...k la..tata..ni adaer sajak ..he3..

p/s:pic ni ak sgt gemokkk n x boleh blah..hahahha..

KASIH DIRIKU UNTUK DIRIMU

kasih
ak bukan TUHAN yang bisa memberimu segala yang engkau inginkan tapi
ak pnya cinta yang tak bisa dibeli dengan materi ,kasih
ak bukan MALAIKAT yang melindungi disaat engkau terluka tapi
ak jga bisa merasakan sakit yang engkau rasa, kasih
ak bukan pangeran yang gagah n perkasa dikerajaan yang megah
tapi ak pnya kerajaan yang kukuh dihati tmpatmu bernaung, kasihh...
ak bukan pahlawan yang bisa memerdekakanm tapi
aku rela berkorban demi kebahagiiaanmu, kasih
ak bukan siapa yang harus ada hatimu tapi
ak ingin cinta dan kasih sayang dari drimu yang tulus
n apa adanya menerima ak
AK SGT MENCINTAIMU KASIH...

Wednesday, April 4, 2012

K.E.J.E.R


salam
dear izreen..
hype..mowning2x..uishh..alhamdulillah ak semakin rajin mengupdate blog ak ni..hahhaha..ye r x nk r smpai bersawang kan..kang susah nk bersihkan..he3..ok today ak nk update ak dpat kejer dah..start kejer aryni kul 1ptg karang..kat aner..ala x jauh pown kat KFC jj AEON setiawangsa..dekat ngan kawasan umah ak jer..he3..gaji ak raser x banyak maner pown..ala ak x baper nk kesah sgt kowt..yang penting ak ader kejer..boleh la menguruskan sikit badan ak yang dah naik ni kan..azam ak before ak masuk u dah kurus balik.hqwhahwahhwa..hahhahahaha..nanti kalo ader rezeki ak update pic ak pakai baju uniform kfc lak key..hahaha.arytu mcd...bagus2..so doakan ak ya..doakan kat tempat kejer baru ni ok la..n dak2 dier ok...doakan ok.

kepada si die yang tersayang..dont worry ayg x pnah lupakan kamoo ok..walaupun sy bz kejer..but u always in my mind ok dear..u also..take care..jangan curang2 ..key ..he3..i miss u i love u dear..tc...tata..salam...

Monday, April 2, 2012

TELEMOVIE: Patah Seribu (2012)

salam..dear izreen..hype ak baru jer habis tgk telemovie patah seribu ..sumpah bagi pandangan ak cter ni sedih la..huhuu..nangis ak tengookkk...sedih sgt2 ..bagi ak diorg belakkon best sgt..so krg layan r cter ni..ak raser korg x kan menyesal,..ok..ak bagi 4 setengah bintang for this ...illoveit...

Sunday, April 1, 2012

K.O.S.O.N.G

salam..
dear izreen..
hype..ak nk kongsi skit la..tentang lagu kat page ak ni kan..ak x tau naper first time ak dgr lagu ni terus hati ak hiba...sedih..ermm..aku pown pelik..paper pown lagu ni not bad..sedap jga..sedih n menyayat hati..so kalo korg dgr lagu ni nk lebih paham n mendalami korg baca sekali lirik dier wokeyyyy.....layan........

--

Tajuk Lirik Lagu: Patah Seribu
Artis: Shila Amzah

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku

Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku

Pergilah…

-------------------------------------------------------

..so cmner korg..layan x..sedih r lagu ni..ak dgr mula2 x sedih sgt la kn.touching ckit2 jerhe3..tapi bila tgk lirik..sedih ..pilu..hati ni rase something..asal ek? ak pown pelik.hahah..ermm..btw ak tadi dah cari kejer..untuk mengisi masa ak selama 2 bulan ni kan..kalo x kejer x nk ak tanam anggur..tanam kalo dpt hasil x per..ni hampeh jer lebih..so korg2 ..doakan la ak ni dpt kejer...ya:)lagi cpat start lagi baguihhh..lagi la dompet tebal..x gtu..he3..k la ...nanti ak smbung bebel lagi rite..bye izreen..


AYat-aYAt c.I.n.t.A



@ tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cina dan tiada kasih yang lebih bgeri daripada cinta.

@orang yang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata

@cinta yang tidak berbalas itu bagaikan layang-layang putus talinya


@soal cinta adalah soal hati. ia juga soal jodoh. manusia hanya merancang tapi tuhan yang tentukan jodoh kita

@soal hati tiada undang2 apatah lagi paksaan

@sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap org, kalo ia tidak berbalas, sukar untu mengakhirinya dengan perkahwinan

@cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama cinta

@kahwini org yang lebih mencintai diri kita daripda kita mencintai diri org lain. itu lebih baik daripada mengahwini org yang kita cintai tp tidak menyintai diri kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripda mengubah pendiriian org lain.

@melupakan seseorg yang disayangi amat sukar

@cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum, sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskan pergi

@jika kita mencintai seseorg, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun die tidak berada di sisi kita


ENGAGED CEREMONY






SELAMAT BERTUNANG
AMIRUL AZWAN
@
HALIMATUL SAADIAH








salam
dear izreen
hallloo..hallo..he3..ok ary ni ader cter best..nk gtau ..pda hari semalam 31/3/2012..hari sabtu ..hari yang berbhagia bagi ayh dan ibu.sbb abg ak bertunang..wah..meriahhh sgt2 semalam mcm majlis kawin jer..he2..ramai sedara mara datang..tydo kat umah.n jiran2 yg dtg tolong n ikowt sekali g rombongan bertunang ker rumah pengantin perempuan..yg ak tau total belah family ak sumer nya 60 org..wah byk kan..mcm kawin jer..kalo kawin mmg ramai gler..itu pown ader yang x leh dtg ats sebab2 tertentu kalo x ak raser dlm 80 lebih jgak..meriah sgt meriah..tapi ak x ikowt pown..wah..kecian ak..ak ngan adek aku berdua lepak kat umah jer..kitaorg ditugaskan utk kemas umah coz before pg kan ader makan2 ..so mmg kna kemas..huhu..bab hantaran plak belah kitaorg ,belah laki hantar 13 dan pihak perempuan 17..byk oo hantaran dier.best mmg best tapi yang x best my bro x da wktu engagement tu.coz dier fly 3 hari direct..sian dier..tapi nk wat cmner ..terpaksa pegi..bukan senang nk batal2 fly pnya jadual..k la..ak x tau nk merepek..merapu apa lagi..jom r enjoy gambar2 tuk hari pertunangan semlam...ok ..daaaaaaaa.....




my mom and besan..he3

family ku dan sedara maraku

pengantin perempuan

HANTARAN PIHAK LELAKI


HANTANRAN PIHAK PEREMPUAN


ok la..itu jer la yang ak dpt upload..pnat nk mengupload byk2..he3..hope segalanya akan berjalan lancar..ak doakan abg ak dan bakal akk ipar ak ni sentiasa bahagia..ok..jgn gadoh2..ok la tata..titu..next ader cter howt nanti ak update ok der ..tata..salam