Followers


Saturday, March 21, 2009

my holiday./.......

salam...
dear izreen...
    
      oit...sedey seyh..nk tnggalkan ko...ha3...tapi x per..stalah smnggu aku  aku cuti ni ,...puas aku tman ko kan.hahahhahaha..wei dgr la nie..esk aku balik hostel awk kowt la...coz kak nazila ngan n my beloved sis nk blnja aku..wah snng aty aku...he3....msti aku wndu gler kat ko kan...hurmm ko tau cuti ni banyk mngajar aku banyak perkara....banyk perkar yg au dapat la...walaupun smnggu cuti ni aku x kuar umah lngsung..sehari jer aku kuar ..2 pn ary khamis g skool n g umah my sis...tapi byk la yg aku dpt......

     pertama aku dpt byk advice n pngalaman dari kak nazila..dier byk sgt nasihat aku....dier ngan akk aku yg banyak kasi sokongan kat aku selain family aku...kiranya aku ni beruntung sgt dpt knal ngan diorg....terlalu banyak...diorg kasi buku latihan,note pnting,exam paper,mcm mcm agy la...aku bersyukur sesangat-sangat adew diorg..cuti ni aku byk msj ngan kaky yana n kak nazila..setiap kali msj msti adew kat2 semangat diorg bagi..aku gler2 terharu ngan diorg...kak nazila kater utk permulaan nie dier d target kan aku 9A ,mula2 aku tergelak gler2...ye ar bkn sng nak dpt kan..tapi kk nazila kater dier yakin ngn aku..so aku fikir aku mmg bole...yg pnting jgn pikir bnda yg remeh temeh....aku arap aku dpt ikowt aper yg sumer nasihat kat aku..insyaallah amin...:)

    kedua aku dapt paham secara dalam per makn kasih syg yg sebenr,...hahaha..mmg jiwang kan dgr..he3..aku mls nk cakp psl nie sbnarnya..tapi ini lah aper aku blajar.. cuti ni aku dpt tau saper yg btol2 syg aku..saper yg hanya kater2....mmg sng kiter nk menilai seseorg tu...cumer aku ni terlalu ikowt kater aty...n aku mnyesal coz terlalu mudh syg kat org...tapi aku raser aku bole lupe sumer tu..aku mmg berharap dpt luper 100 peratus....now i just wanna concentrate withmy study.......aku x nk lah fikir bnda remeh temeh yg memeningkan kpala.....aku ske syg sumer org n tunjukkan aku syg seseorg..tapi biler seseorg tu aku raser x kan paham n x pnah cber tuk memahami x dew guner aku kasi kat dier...buang maser....hhaahahha.....

     ketiga aku dpt blajar tuk berdikari n sntiasa berusaha.....bagi aku sbgai kp asrama n skool mngjar aku tuk lebih berdikari n berusaha gigih..aku patutnya bersyukur coz ALLAH tlah mmberikan aku rezeki...n peluang..yg bkn semua org dapat...bagi aku kan jadi ketua ni besar cabarannya...mmg ssh tapi dari tulah aku dapat blajar utk berdikari pada masa mndatang....lagipn aku mmg kena berubah la izreen..skrg da buln 3......aku da xdew maser tuk layan bnda remeh nie...x pnting..wat aty sakit,kusut sedeh n mcm2 la....aku nk focus 1 jer..aku nk success...dapat 11A1 DALAM SPM....insyaallah ...aku nk bagi my parents bangga ngan aku..n aku arap aku bole.....he3....

   he3...k la...kalo aku cter kat cni smpai esk pn x habos.jap2..tadi borhn baru pas kol aku...wah aty aku makin snng..makin gembira.....hope lps spm kita dpt jmper agy;).....he3......k la..last skali aku nk mntak maf kat sume yg knal aku....kadang 2 kiter wat salh dlm keadaan x sedar n sedar tapi x pnah disengajakan...so aku mntak maaf kat sumer ..dari ujung rambut hngga ujung kaki..he3.....hope persahabatan yg diikat ni akn kekal...sumer persahabatan bermula di suatu tmpat yg aku terllu syg sgt2..n ssh nak tnggalkan...iaitu..SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PUTERI WILAYAH.....WAH..SEDEHNYA...au bnar2 syg skool itu terutama asramanya...he3.....

     so aku x saba nk balik asrama esk....he3...k daaaaa.....assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment