Followers


Tuesday, March 17, 2009

salam...
dear izreen....


     huhu kpala byk pusing la ini ary...ibu ngan ayh kuar adew hal..so kna jaga adek2 yg kuat nangis..huhuhuhu pusing2....nasib yg sorg 2 baru balik enjek so snyap ckit.hahaha..hurmmmmm...ape yer nk cakap...hah smlm dgr la tgk citer antu best gler...dier adw 3 citer..citer pertama mmg best gler2..wak2 nk tido klakar adek aku alia pnakut sgt2..hahahhah...katil bkn main besar nk gak tido rapat2 ngan aku...hwhwahwahwa.....lagi satu smlm hahahahahhahahaha..aku terantar msj sengall kat sorg bdk nie.abis dier marah aku .hahahahah...tapi btol la bila aku bacer msj yg aku antar 2 seram gak kan.hahahahahhah sengal tol la aku nie.....lag satu smlm x puas aty la..smlm aku wat akaun adew ygaku x paham....x tau nk tanya saper..arghhh...bngangnya...huhu....nasib2  hah!yehyeh dgr2 adew berita best nk gtau..ary khamis nie kalo x adew aral melintang akk aku(kak yana) nk dtg umah aku...wah bestnya...he3...agy satu myb ary sabtu aku nk g umah adek aku (chatol) bgs gler mak dier kwn ayh aku...hari 2 wak2 ausyatul sakit aku borak ngan mak dier..mak dier bgtau alamat pnuh aisyatul..bgskan..tah ar..tetiber aku raser wndu gler 2kat dier..x tau naper...hope aku dpt jmper dier..:):):)insyaallah..amin.......

2 comments:

  1. ..............
    :p....heppi ke??
    ok la tue kan...
    moge akk n dorang..kekal..
    kem salam kat chatol k..
    salam...........

    ReplyDelete