Followers


Monday, March 9, 2009

dah nk balik hostel



salam...
dear izreen..
hari nie aku da nk balik hostel..dalam kul 3 or kul 4..risau la..aku pn x tau naper.aku arap balik ni aku dpt ubah apa yg patut diubah.doakan aku tau.aku nk jadi semua yg terbaik diantara yg terbaik aku arap sgt aku dpt jadi plajar yg cemerlang..insyaallah amin..adus takowt takowt..jgn la aku leka agy..da bulan 3 sekejap jer masa berlalu..tapi aku raser blom ready sepenuhnya..ader kah aku masih sempat?yup aku bole tapi aku kna berusaha sungguh..amiera tolonglah jgn kuar dari landasan matlamat ko..hurmmmmm.....

first skali,balik nie aku nk ubah sumer tntang sikap aku,aku nk jadi kp yg terbaik n dihormati,cukuplah kesalahan yg ku wat utk 3 bulan nie..wlaupun dalam sedar x sedar tapi aku raser bersalah sgt kat sumer org..patutnya aku kasi contoh yg terbaik.tapi aku lak yg wat salah.mmg aku sendiri x caya ngan diri aku skrag..tapi aku harap aku boleh hadapi segala dugaan yg bakal datang insyaallah amin.....

n aku arap aku sedar matlamat aku disekolah..first aku dpt jadi plajar yg cemerlang untuk dapat 11A1 spm 2009 bagi capai cita2 aku tuk jadi PEGUAM SYARIAH n dapat jalankan tanggungjawab dgn sempurna n jadi ketua yg disegani n jadi role model tuk sumer plajar..insyaallah...amin..:)

k la .dear izreen thankz ko ader..ko lah tmpat aku mngadu sumer..he3..epy tol..tima kaceh ya..:)

No comments:

Post a Comment