Followers


Wednesday, March 18, 2009

mataku,...

salam
dear izreen....

     izreen aku nk ngadu kat o nie..ko tau x pagi tadi wak2 aku nk bgn solat ko tau aku terkejut mata aku merah.aku ingat merah2 biaser..ruper2nya berdarah..terkrjut aku.da ar aku x mmg x pnah alami..sedeh2 ...da ar tyme cuti skoolah..aku mmg  teringin nak kuar..tapi x pe ar mybe x dew rezeki aku....aku redha jer....:);):)..mesti adew hikamh kan disebalik sumer nie:);)...

       hah lagi satu izreen ko nak taux tadi aku tido aku mimpi lawak gler..mmg aku nie kuat imaginasi lah...aku x nk ar cakap aku minmpi aper ...buat segan aku jer...tapi btol aku nk tau knaper stiap kali aku tido msti aku mimpi..naper ek?? nak kater x basuh kaki..basuh tah la aku pn x paham...hurmmm ptg nie mybe aku g klinik kot..izreen ko doakan aku tau..x mati kebosanan kat klinik 2.....hahaahhahaha..
        
       hurmm ary nie agak bosan la..ye ar aku ddk kat umah jer x kuar..ko bayangkan cuti dari ary sabtu ary2 aku just ddk umah x kluar umah kangsung.cam x cayakan...hari nie,,dari pagi aku ddk slm bilik ,pas solat msk bilik pas mkn msk bilik buku jer jadi pnaman aku..mmg sedeh sgt la..x tau nk g aner ,,nk tgk tv x dew mood...ye ar mata mkin terok..nk kuar cam ner...hurmm..nasib baik adew yg sudi borak ngn aku..terima kaseh ya:)..hurmm....itu jer ya..kalo adew aku nk story agy aku bgtau tau..he3..thankz mndngar:)

        hurmm...lega ty aku..sahabat da smpai umah:)snng aty aku...alhamdulillah:):):)....risau tadi..skrg da ok:)syukur sumer slamat...:)

No comments:

Post a Comment