Followers


Sunday, April 5, 2009

my cayang:)

salam...
dear izreen....

  sowilah aku da lamer x melawat ko..coz aku pnat gler2 la....he2.....nk citer psl hostel aku mls la....
aku nk citer pas aku balik hostel...hahahaha...gumbiraaaaaaaaanya sgt....ary juamaat 2 aku balik jer...tgk 2 terus burhan kol aku..wah lamer gak la kiter borak...tapix puas2 la...wndu gler2 kat dier...

   smlm pn dier kol aku agy/......byk kali kol coz ustaz dier kasi cuti 2 ary...ko nk tau x wei yg x bole blahnya wak2 aku dlm bilik aku cas fon kat ruang tamu....lek2 mak aku cakap burhan kol...ape agy aku pn terus la lari kat luar kan...lek2 terkejut gler ku biler nmpak bapak aku ngah cakap ngan borhan.....tapi bapak aku x marah coz aku da citer psl borhan b4 nie....borhan pn bgs pndai ambik aty bapak aku,,,siap suruh doakan dier berjaya agy..mmg sayang gler3 la kat borhan....hahahahahaha......seronok sgt.......nk ucap terima kasih kat dier coz setia tuk aku......he2.....

No comments:

Post a Comment