Followers


Thursday, November 25, 2010

my wishes.....



salam
dear izreen..

hyep..ary nie sebenarnya x tau nk cter pew..tapi disebabkan ader kesempatan sebentar ..jadi aku coretl la sedikit sebanyak ya tntang ary nie..he3..sebenarnya xda cter meenarik pown..tapi aku nk gtau ary ne..aku tydo smpai k ptg..gler la...aku btol2 x perasan..hahahaah...mimpi best kowt..mimpi syahir af pown adr ..mengarut2 jer mimpi aku..hahahah..
ermm..sebenarnya aku ngah wisau pasal result exam aku n tentang kolej aku..aku arap aku dapat yg terbaik..uish..tadi aku mmpi aku dapat result gred b..sedih seyg..tapi dlm mimpi aku even aku x dapat gred a..tapi semua pndang tinggi kat aku n wish congratz..aku pown x paham..ermm.tapi aku harap aku dapat poointer yg bagus utk result exam aku..aku harap dgn result aku dapat gembirakan kedua hati aku..aku dah cuba yg sebaik mungkin waktu exam arytu..now hanya mampu tawakal..hope berjaya..insyaALLAH..AMIN..N hope aku dapat stay agy kat kolej merduwati lagi..harap sgt..n aku dah bertekad anddai result aku cemmerlang n diberi peluang utk kecapi semua nya skali lagi..aku x kan lalai dah..aku just nk pk tntang my parents...n dapat bagi diorg kegembiraan...dan kebahagian..seperti mana setiap parents inginkan daripada ank mereka kan..ermm..hope sgt2..
n satuagy aku wisau la..aku mcm x yakin jer tntang biasiswa bank rakyat tu..aku takot ..aku harap aku dapat ..co z aku nk ringan kan beban my parents...kalo dapat insyaALLAH dlm tgn ader rm 7000..n aku harap dgn wet tu aku dapat ringankan sedikit bebanan ibudan ayh..insyaALLAH...AMIN...
N satu agy aku nk kater aku sgt windu sama si dia..hope dier dalam keadaan owkey n tenang..aku nk dier tahhu aku akkn sentiasa menyokong dier..ok jgn rsser keseorgang ya..ayg syg b..sentiasa.....aku cinta dier seumur hidupku..aku akn pegng janji utk hidup sama ngan dier walau mcm maner pown keadaanya..kerana ..aku sgt syg kan hakimi..my hubby...
k la..aku x dapat on9 lama..my bro nk gune..take care..jumpa agy..sallm

No comments:

Post a Comment