Followers

Thursday, November 18, 2010

aku dan dier




emm..
sallam
dear izreen,,
ermm da lama aku x mencoret kan..ermm aku sebenarnya x tau nk kater per ..hanya nk wat luahan perasaan jer...ermm..izreen kau tau kan aku dulu mmg ramai org yg minat kat aku...n ramai jga yg aku syg...dan yg paling aku syg ..borhan,..ermm..lepas borhan pergi..aku ingat aku dah x nk bercinta lagi..lama juga aku menyepikan hati aku..tapi hati aku x kuat...hati aku mula menyayangi seorg lelaki bernama hakimi..pada mulanya..hati aku x dalah sgt menyanyangi nya kerana bagi aku lelaki sumer samer n suka mainkan perasaan perempuan...perkenalan kami mmg unik coz tu bukanlah sesuatu yg dirancang..pada mulanya kami hanya berkawan...terus terang aku sgt suka berkawan dengan dier...dier pandai ambik hati aku,,n aku x pernah jumper org seperti dier..sama spesies ngan aku..he3..n then lama kelamaan hati aku mula bertukar...aku pada mulanya x la begitu ingin serius ngan dier..tapi hati aku kuat kater yg dier mmg utk aku,,aku ikowt kater hati aku n pada pagi 21 april 2010 jam 3.15 pagi aku menerima lamarannya utk dijadikan buah hatinya...aku pown cm x caya cmner aku leh terima lamarannya secepatnya tanpa pk pnjang,,tapi x per aku yakin aku akn mencintai dier satu hari nanti..n lama selepas itu..kami makin bahagia..aku terasa indah sgt..aku raser sgt bahagia ngn dier...aku dulu byk kisahh silam ngan ex2 aku...dulu ya aku mmg suka mainkan perasaan lelaki..coz aku dah x percaya sama cinta..tapi dier yg mengajar aku segalanya n buat hati aku tersedar..mungkin sesetengah org akn kater aku nie tah paper tah kan..haha..x per aku paham..tapi aku yakin dgn hati aku..n aku x mungkin akn bepatah balik,,,ya mybe pada mulanya hati aku sakit sgt untuk teruskan perhubungan ni memandangkan dier pown sebelum nie punyai kisah teersendieri..mmg pedih nk terima..tapi aku cube utk belajar terima dier sepenuhnya..mcmmaner dier terima aku......pada aku sumer tu x penting dah..aper yg dah lepas tu dah la..yg penting sekarang aku ngan dier ....dier milik aku..n aku milik dier..aku nk dier tau betapa aku sgt syg kan dier..mybe aku nie kuat merajuk,,panas baran,,kuat cemburu,,tapi pecayala aku hanya nk yg terbaik utk dier dan aku..aku nk hubungan ni kekal...aku x nk bermain dgn cinta buta lagi pada aku walaupun umor aku baru 18 tapi aku nk pasang angan2 utk hidup bahagia bersama org yg aku syg selamanya..insyaALLAH amin..aku akn cube utk harungi cabaran n dugaan yg dtg dalam hubungan kami..pada aku itulah yg akn utuhkan hubngan kami berdua...aku harap dier mengerti akn segala perlakuan aku terhadap dier...aku bukanlah seseorg yg mempunyai keistimewaan yg mampu wat dier sygkan aku,,,aku sedar aku banyak kekurangan tapi dengan kekurangan ni lah aku beharap aku dapat bahagiakan dier..sekarang..hati aku hanya milik dier..sepenuhnya..aku raser bersalah sgt ngan dier coz aku selalu kater mcm2 kat dier..was2 ngan dier...wat dier marah bengang..n mcm2 tapi b pecaya la aku x da niat pown utk wat gtu...aku hanya nk betulkan sesuatu keadaan.supaya jadi lebih baik..tapi selalu jadi benda yg bukan aku inginkan...b..maafkan ayg ya..aku hanya nk jadi diri sendiri..coz aku pecaya dgn jadi diri sendiri barulah kita akn dapat cinta yg sejati..aku akn sentiasa tunggu dier..walaupown aku tau ex dier sentiasa menghantuinya,n inginkannya kembali..ermm..aku akn tetap terima..tapi aku minta maaff kat dier andai kadang2 aku terlepas mara..aku manusia biaser...aku x sekuat dier..hati aku kadang2 x dapat kawal mara..aku selalu mara hati aku coz wat gtu..tapi kalo aku x wat hati aku akn bertambah sakit..ermm..tapi aku nk dier percaya aku sgt cintakan dier..pecayalah dgn cinta aku ya.....aku haarap dier menerima aku seadanya...hati aku hanya cinta kan muhammad hakimi erdiew bin muhammad tarmizi,,aku berharap jodoh idupku bersama dier...mungkin mmg ader yg lebih baik diluar sana tapi aku pecaya dier terbaik utk diriku....aku akn cuba jga hubungan ini sebaiknya..doakan jodoh aku ngan dier akn berkekalan..insyaALLAH amin.............

3 comments:

  1. syg....tengs 4 the post..i love u syg...muah

    ReplyDelete
  2. b..ilove u too...jaga hubungan kita nie ya..mmuuahhh....syg kamu seadanya muhammad hakimi erdiew bin muhammad tarmizi......

    ReplyDelete