Followers


Wednesday, November 24, 2010

kebosanan itu borink


he3..aku ambik maser jap..nk gtau something..aku suka seyh kat pelakon nie...muka dier comel n sweet bagi aku..waktu citer ni ngah famous kan..aku setiap hari tg k tapi bukan nk tgk cter tu sgt pown..just nk tgk dier..muka dier baby face..pergh..geram toll...hahhahaah.....tadi tgk2 pic tetibe tenampak pic dier..comel..terjatuh hati jap....comel sgt2....sesiapa yyg nk pertikaikan silakan lah..hahaha..ni mata aku tgk...kalo x suka senyap sudah..hahhahaha....
ermm/..ary ni aku nk wat per y..bosan gler..huhuhu...dah baper minggu cuti tapi aku stil x kejer agy..aku x tau la nk kejer aper..x da pengalamn nk cari kejer nie..atoyai..hahahahha..tah la..nk cari malas pown ader ..coz x da teman nk cari ...huhu..skrg pown diorg sumer nk yg leh kejer lama2 aku just leh kejer sebulan jer..atoyai...he3..x per la...aku malas nk updater blog sebenarnya..puasa..x larat nk tekan keypad..hahahah..memain jer...humm..nanti aku smbg la..hahhahah..k la ..salam

No comments:

Post a Comment