Followers


Wednesday, May 25, 2011

sallam..
dear izreen..hype..

meh sini aku nk share sikit kegembiraan hati aku..he2..alhamdulillah..syukur result ak utk sem ni aku berjaya utk dppt dekan lagi...alhamdulillah...syukur gler,,n ak result aku meningkat..paper pown aku gembira sgt ....yg lebih mengembirakan lagi my hubby juga dpt dekan...seronoknya...ak gembira sgt2....seronok raser bersama2..manis...he3...n aku harap sem 3 ni aku berjaya utk mengekalkan lagi prestasi aku..n ak harap dpt tingkatkan lagi..insyaALLAH..amin....my result 3.78 alhamdulillah..jatuh 3 mata dari target sebenar ak..tapi paper pown aku mengucpkan syukur ke hadrat ilahi..coz memberikan rezeki dan nikmat diatas usaha yg telah ku lakukan....amin..amin....ak share result ak ngan korgtapi bel ak agak mengecewakan ..huhuu..tapi ak dah agak da..korg pown msti tau kan..he3..kalo korg bace blog ak la sebelum ni..he3....itu jer la...doakan ak dan hubby aku berjaya lagi ya utk sem 3 ni.....UITM....IM COMINNNGGGGGGGGGGGGG..........winkkkk

No comments:

Post a Comment