Followers

Monday, May 16, 2011

MENTOR 5 @ AF9


salam..haloooo..
he3..
izreen..oit..come aku mau story ciikit..he3.seperti yg korg sumer tau kan..sekarang ni kan musim akedemi fantasia9 n mentor 5..


he3..mmg ramai yg tgk dua rancangan ni..n ader juga yg membandingkan dua2 rancnagan ini..he3..biasalah tu adat ...masing2 ader peminat sendiri...aku x da lah nk banding2 sgt aku tgk jer dua2 ..haha..bagi aku dua2 ader daya tarikan sendiri..winkkk...he3
lets kau cter sikit pasal mentor dulu..akoy..jom..he3..bagi pndapat aku mentor mmg bagus coz die mmg ketengahkan bakat dlm bidang nyayian..he3...aku mmg x minat tgk mentor tapi mentor ni aku suka..coz ak ader minat sorg ni..aku minat salmah..protege kepada erra fazira...n aku arap dier menang..mmg ader jer x suka dier..tapi biaser la tu setiap org ader minat masing2 kan..winkk..he3..ni ader la peserta2 mentor musin ni...so korg sumer pk la saper agaknya yang akn menjadi juara pada musim ini....pada yg x minat x pe..wat dunno jer wokey..winkkk...he3


FINALIS MENTOR 5


salmah shiha ika ratna ayiE aiman

ok,,next tentang af9 plak..he3..dlm af ni aku minat juga pada si erul sma lena...bagi aku diorg wokey..aku suka suara diorg...even lena cm gedik3 tapi itu ak x pndang la..aku suka tone suara dier..he3..mcm pengkritik plak ek..hahaha...erul pown gud bagi aku..ermm aku x berapa sgt dgn fina..em..x tau la..ala biasalah ader org kita suka n ader org kita x suka kan..jadi kepada peminat fina..jgn marah ya...haahha...tapi korg raser kan saper agaknya juara af kali ni..erm..aku bkn aper .. tapi aku x dapt sgt nk raser aura af thn ni..mcm agak kureng berbanding af sebelum ni..x tau la..yg bestnya cuma satu la..coz buat kat jusco eon kat2 kat umah aku tu..ahahhahaha..tapi aku bukannya jumpa pown..coz aku maner la kuar umah..ary tu pg pown x jumpa....huuhu,,paper pown gud luk la utk diorg wokeyy

FINALIS AF9


erul fina lena nera azri hazama

wokey la..itu jer la pasal bnda ni..nk kater minat sgt x la..hahahahha..sajer sekali skala kiter kna r ikowt perkembangan hiburan terkini..x gtu kiah..he3..wokey la...so same3 kita tgk la siapa agaknya yng jadi juara????
he3...tata...

No comments:

Post a Comment