Followers


Sunday, May 15, 2011

story morry cuti sem..winkkkk




salam
hyep izreen..
lama dah x menapak kat cini..windu..he3..winkkk....aper aku nk mengarut ya..he3...ok pertama sekali aku nk ucapkan alhamdullilah coz ak diberi kesempatan utk ddk di kolej utk sem3 kali ini...nsib..coz ramai jgak yg x dpt kolej...bersyukur.,,he3..aku cuti smpai 29 arybulan ni..n pastu bermula lah kehidupan ak sebagai pelajar U semula..pergh..sem3...mmg agak cuak gak..coz ader 8 subjek..n ader mandarin juga..aduh bha mati aku ...hahahha..x per aku dah wat azam utk thn ni..n aku harap azam ak dapt berjalan dgn lancar utk next sem ni.insyaALLAH..amin..

winkkk...he3..jom la ak story morry skt pasal sem2..humm..sem 2 mmg agak senang but so complicated...naper ak ckp gtu..ermm..kalo korg mmg dah follow blog ak..korg paham la.hahah..n sem2 ni pown aku pgang jawatan kelas rap..jadi agak kepeningan mahu melayan kerenah budak2 U yng masng2 pnya pemikiran diorg sendiri..ermm...dari segi pembelajaran ok ..but ader satu subject ni ak x sngka2 membebankan otak aku..pergh..padahal aku pnya la bagi komitment seratus sepuluh peratus...huhuhuuu..x per la..bnda dah lepas kan belajar dari kesilapan...

ok...next pasal final exam..erm..alhamdulillah semuanya berjalan dgn jalan yg lurus..heeeee..tapi for ader dua subject ni..mmg x boleh blah...huhu..satu subject ni..carry mark aku mmg tingi but for final question ..its quite hard...soalan dier mmg x dijangkakan...ramai dak yg suprise..pergh...aku pown ...dok merewang dlm dewan tu..hahahhaha....n then for one subject..ccarry mark aku agak low.coz aku x leh ngam ngan lecturer ni.snng cter ni x leh la..aku pown x paham ngan cara dier..urghh..x perla...ermm...tapi apa2 pown for final aku dah buat sebaik yg mungkin.jadi aku harap aku dpt ulang keputusn sem1 utk dpt dean list lagi.insyaALLAH...amin..aku nk gembirakan hati my parents..i really hope i can make both of them proud with their daughter..aminnnnn......

n..now ak ngah menuntut ilmu ngan mama aku..hahahah...bkn ilmu bkn2 ...tapi menambahkan ilmu memasak ngan ibu....seronok ..n now kejer tetap aku yg ak enjoy buat time cuti ni..semestinya..kemas umah...sapu smpah...sidai kain..lipat kain..basuh pinggan...kemas bilik..n masak..aku jadi second chef la..hahahh..best x kejer aku time cuti..he3..x perla..kita kna berjasa utk kedua ibu bapa kita kan..sian dorg pnat uruskan smua bnda..apalah sgt kudrat kita nk dibandingkan dgn jasa diorg pada kita...heeee..syg mak abh..muahhhhhhhhh

n lastly...i want 2 talk about someone that really special in my heart...of course my hubby..MUHAMMAD HAKIMI ERDIEW BIN MUHAMMAD TARMIZI...he3...rreally miss him..korg sumer nk tau x..he3..hubby aku telah selamat smpai kerumah nya di sabah.home sweet home..heee..gembira dgr suara dier epy ...he3...i know how much hubby miss his family..i hope this holiday can make he enjoy n get a interesting sem break ..muahh...n the important thing never forget ur ayg kat cni..he.3..i just want him to know that i really love n miss dr love..he3..

ok la...nnati aku akn cari masa utk mengupdate aku pnya blog ya...aku harap korg enjoy ..he3eee.semoga semuanya ...diberkati dan bergembiralah besama keluarga tersayang...amin...muahh..tata..titu..salam...

No comments:

Post a Comment