Followers

Sunday, February 7, 2010

paling sayang..my special best fwens...


salam....hyep..sorilah aku da lamer x mncoret kater2 kat sini...emm aku baru balik kejer nie .pnat.skarang da nk dkt pukul 4 pagi...emm pnat sgt.tapi aku nk jgak tulis nie kepada KAWAN BAIK AKU,...aku nk dier tau aku x pnah luperkam dier..sntiasa ingt..cme aku x dpt lag kesempatan utk berjumpa ngan dier...bkn aku x nk jmper dier tapi masa yg padat n aku pn tau dier sgt bz ngan skoolll..pengawas..so aku x mahu gnggu dier...aku x nk dier lalai mcm maner aku pnah lalai thn lps.....perkara pnting yg aku nk dier tahu..dier adalah kwn baik aku selamanya..n aku sgt syg dier..itu kater hati aku....hope dier paham.......mieraizreen fwens 4 ever...



11 comments:

  1. ye..thanx ea miera..syukur gak dapat kawan cam miera..jage diri kat putrajaya ye...

    ReplyDelete
  2. ok bos...x da hal...he3.......
    blaja leklok...jgn sibuk ngana dek2 jer...he3...

    ReplyDelete
  3. k.miera ade sorang ni die kate ari tu akk dtg asrama die dpt tgk muke akk je..
    die kate x smpt pown nak ckp ngan akk..
    Ksian mkhlk Allah ni..
    tapi bkn kite atu F2 tau..
    die nak sgt ckp something kat akk...
    tp hjtnye tdk ksmpaian...
    sedih dgr cite die tau:(

    ReplyDelete
  4. sape tue..
    nak tawu2..
    nak tawu...
    hahahahha

    ReplyDelete
  5. saper lak dak tu..??
    asal dier nk ckp per?
    akk knal ke dier?

    ReplyDelete
  6. hello!
    salaam!
    urrmmm.kawan ily ritee???
    huhu.
    jage ily leklok eyh!
    tc of ur self too sygg!

    ReplyDelete
  7. k.miera knl die..
    lbh drpd tu kot..
    pkr lah yee..
    ble lg k.miera nak dtg asrm???
    die nak sgt jmpe akk...

    ReplyDelete
  8. hoi ieqa..
    imy much..kikiki..terharu gler..

    ReplyDelete
  9. ya kew..he3..thnkz..akk pown windu korg sumer...

    ReplyDelete
  10. saper raja??bgtau la akk...he3

    ReplyDelete