Followers

Tuesday, February 16, 2010

luahan hati aku

salam....
ermmmm hyep...hari ni hari yg sgt2 teluka utk aku,...aku dimarahi oleh ibu ayh n sumer org...betapa aku sedeh ngan idup aku x da saper nk cbe memahami aku n dgr luahan hati aku..skrang aku da x betegur lansung ngan family aku..coz aku raser tertekan biler ayh ibu selalu memikirkan negatif jer pasal aku..diorg x tau betapa aku inginkan kasih syg yg sempurna dari diorg..mmg pada zahirnya aku ni seorg yg keras kepala kasar tapi pada batinnya hati aku x sejahat yg difikir..tad aku mnggis smpai bengkak mata aku..aku serius da x larat..aku skrg sorg..aku terasa mcm org asing kat sini....aku sedih coz x da saper nk paham aku....semua tuduh aku ckp tanpa melihat bnda sebenar,...aper yg akuaku wut sntiasa dipandang negatif.......hummm.....aku sgt2 sedeh......hummmm......aku x tau la......x pe...aku terima..........kpd semua org aku minta maaf coz aku byk mnyakiti hati semua org....aku mmg PELIK as my kwn aku selaoo ckp..aku pelik n teruk..sbb tu aku dibenci oleh sumer org.................

6 comments:

  1. sbb akk pelik u be my fren..
    bukan pelik yg trok2..
    tapi,,
    da sendiri xpandai jage ati org kan...

    ReplyDelete
  2. x pe la e...
    akk terima diri akk......akk tau akk teruk.....
    akk gembira e bnci akk coz lengkap ar sumer x ske akk...n now akk mmg sorg2....thnkz 4 everything......maaf x dpt nk wat aper yg e nk...bkn akk x nk tapi akk ader mslah akk yg akk sndiri x mampu nk selesaikan agy...but i know e x kn paham coz e x dpt tgk keadaan sbnar akk...now akk still agy mnggis...dari pag tadi akk kna mara ngan family akk..u know aper akk raser.....biler wk2 rokol ayh akk ckp semua yg buruk2 n negatif pasal akk...awk raser aper perasaan akk....kalo ikutkan aty akk nkawk sntiasa ngan akk..but akk sakit biler tgk blog e...ermm akk mohon tolonglah jgn ltk nama akk kat blog awk agy..akk mohon....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. HANYA ALLAH YG TAU SETIAP YG TEJADI DLM HIDUPKU!!!.........
    mmfg xda sorg pn yg akn cbe utk memahami aku n dgr luahan hati aku..............its ok..akk yg SALAH............

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete