Followers


Friday, September 17, 2010

Assalamualaikum...

Haha..biar aku update blog miera ni..pmls da erk nk update..hehe..nak tau cite amiera yg trbaru ke??skg ni dia dah makin chubby lowh...miera pesan dia nk mnta maaf sbb dah lma x update blog dia ni..dia bkn pe..buzy mmnjang ngn study dia je..g pun dia ssh nk on9 lau kt uitm tu...so bla blk uma bru dia ley update..tp mlshnye skg dia dah makin mls..so pe kata aku je buh cite2 sensasi dia..hik3...dia bkn tau pape pun..sape aku??ermmm sound interesting..aku adalah LOVING SOMEONE..slh stu followers dia..haha..okey2 trus kpd cite pns dia..pe cite pns ttg miera ek???haha..ak pn xtau nk kata pe...so far dia sehat lg lah...Raya dia tahun ni ak dgr2 mmg agk meriah lowh..sgt2..sbb rmai saudara mara dia dtg uma..aku je x smpat nk dtg uma dia..utk pngetahuan korg..miera ni x tau pn aku tgh update blog dia..biar dia tgk sndri nnty..dia trkjut mlihatnye..korg msty tau kn amiera relationship nan sape???sbnrnye dia single tu..haha..yeke??no komen.."SINGLE LAH SGT"!! xdelah..dia dah pun brpunya..dgn sape??biar tuan pnya bdn yg mnjwbnye nnty..lau u all nk tau..u all tnye dia k??

p/s: miera..jan marah tau saya ceroboh blog awk..haha
syg awk!

No comments:

Post a Comment