Followers


Friday, April 17, 2009

aty


salam.....
dear izreen...

hyep....sori lamer x jenguk...izreen mnggu nie byk bnda berlaku..adew bnda epy adew bnda sedeh..mmg banyak dugaan yg datang ..thn nie yg epy nyer aku dpt jadi pasukan bola tmpar sekolah n jadi pemain tetap agy 2..hahahaha..seronok sgt coz aku mmg gler bola tampar...epy sgt2...wlaupun muker aku hangus terbakar cam arang tapi aku still epy sgt..coz dpt main bola tampar..he3....tapi pasukan kitaorg x ber jaya mnng first lawan zon r1 kitaorg kalah..pas 2 lawan wangsa maju zon r2 kitaorg mnng..n lawan ampang gurl..satu set kita org mnng tapi rezeki x dew ,,,agy satu dak bola tampar sumer stok tgn lebam..aku nyer tgn berbalut2...mcm kna dera lah..hahahahahahah....lbam sana sini..sakit lol..tapi lebam2 pn kalo nmpak bole tampar aku still main agy...ketagih la...hahahahahhahahahaha..

yg sedeh nyer tah la..aku mls nk bkk story nie tapi rumusan yg aku nk wat ..kalo kiter nmpak seseorg tu wat kesalahan kan bgs ckp dpn2..x perlu nk mengaibkan ssorg....cbe kiter fikir kalo kiter adew kat tmpat 2..aper perasaan kiter...jgn hukum sesorg 2 tanpa cakap aper slh dier....pas2 mcm maner pn seseorg tu x kira wlaupun dier baru kew lama kew...dier still sahabat kiter...tolonglah jaga aty kwn..jgn sakitkan aty kwn yg amat sygkan kiter...kiter cube lah paham aper yg kwn kiter nk try tuk bagitau..ape perasaan kiter kalo kitr cakap org x nk dgr...tolonglah hargai persahabatan yg da dihadiahkan oleh NYA...please....aku bkn jenis yg suke gado2..bkn sikap aku..cme aku agak tersinggung ngan sikap sestngah org ...yg xpunya perasaan....ermmm.arap hubungan nie sentiasa diberkati.....insyaALLAH amin.......

No comments:

Post a Comment