Followers


Saturday, July 4, 2009

mnggu ni.......pnya story...

salam...
dear izreen....

dgr la nie..aku nk bgtau ko story mory aku tuk mngu nie..akhirnya abis gak lisan arab aku tu.hwahwa/..alhamdulillah..tenang raser aty aku...mnggu nie gak kitaorg tau no baper dlm klass tuk exam diagnostik.....alhamdulillah aku dpt no 6 daripada 29....but result aku x cukup bagus coz usaha aku x baper nk kuat..aku just dpt 6A3B1C1G....tapi aku syukur.....he3,,but aku kesal coz BM N sN aku lagi 2 markah nk A....sedeh kalo x ..da dpt 8A da....he3....ni result aku tuk diagnostik....
1)bahasa melayu-B
2)bahasa inggeris-A
3)prinsip perakaunan-A
4)ekonomi asas-A
5)Syariah islamiah-A
6)quran sunnah-A
7)sejarah-A
8)science-B
9)bahasa arab tinggi-B
10)math-c
11)add math-----huhu fail seyh..
atoyai.cuak tul aku..aku kna usaha lbih nie....aku nie byk main n senang leka..wisau aku..kat skool n kat asrama byk cabaran n gangguan..aku kna belajar tuk tangani masalah nie...cuak2..harapan aku just satu.DPT 11A1 DLM SPM 2009..N DPT LANJUTKAN PLAJARAN KE UIA DLM BIDANG UNDANG2 TUK CAPAI CITA2 AKU TUK JADI PEGUAM SYARIAH....itu jer...yg lain x pnting..........aku nk bagi hadiah yg paling berharga kat parents...insyaALLAH akn tercapai......but now aku just berani target 9A1...coz math n add math.n arab..x baper nk kuasai agy...hurmmm...pning2.......
agy sattu..dgrla nie..aku x dpt seyh g PLKN...wah......aku mmg x nk g pn..hahahahhahahaha.....3 bln byk aku leh wat,blaja keta,ambk klass bi,blajar segalanya2....wlaupn x dpt nk dpt pngalaman sertai plkn but aku raser x per..mybe adew hikmah isebaliik nie..aku tau ALLAH dan merancang yg terbaik tuk aku......but 4 all my fwens yg dpt g...aku nk ucapkan tahniah...nnati g elok2...ya:):):)...
n satu agy...aku raser ak sukar tuk luper kan sorg laki ni yg sgt baik..nama dier...BURHANUDDIN BIN ABDULLAH....aku x tau naper aku sgt2 syg kan dier......wlaupn kami mmg tersngt-sgt jarang jmper but aku sgt sygkan dier n aku pn dpt raser cam 2...perasaan dier kat aku.....tah la...aku sntiasa doa yg terbaik tuk kami....sekiranya satu hari nanti dier mmg dicaptakan tuk aku..aku terima..but kalo sebaliknya..aku redha...but utk saat n masa nie...hati aku hanya tuk dier....sayang borhan...

but aper2 hal .....SPM ader la no1....AKU KNA CAPAI CITA2 AKU DULU....YEH..amiera focus ya sayang ya........aku bole..hwahwahwa...........aku nak jadi mcm dak cemerlang before4 ni...
all my idol....aku nk berjaya cam diorg sumer..insyaALLAH amin...


No comments:

Post a Comment