Followers


Monday, July 27, 2009

hurmm...ubah??

salam...
dear izreen...

hyep sorilah aku da lamer x jenguk ko..hurmm dgrla nie aku x tau nak citer cam ner...aku raser windu sgt kat seseorg nie...tapi kitaorg da x bole berhubung...coz wat maser nie..ustaz dier x kasi tuk berhubung coz dier kna tumpukan dlm bidang pngajian dier..so x per..aku redha..but aku masih was2 tntang kitaorg coz me tau hukum dalam hu8bungan or couple ni.x bole sb ia bole mnyebabkan kepada zina dan bole mnyebabkan fitnah..aku selalu kna usrah ngan kawan aku..aku mmg tgh sedaya upaya tuk berubah..but aku x bole berubah secara drastik ...aku perlukan masa but aku mmg berharap tuk berubah..doakan tuk aku tau..aku berharap dier x kan jemu tuk nasihat aku..walaupun dier lbih muda but aku hormat dier n aku mmg sayang dier..aku nak dier tau..aku akn sntiasa sayang dier smpai biler2....thnkz tau kawan...tuk segalanya.......

4 comments:

  1. hoi si gedik...
    salam kak!!
    biler nak update blog??
    lame gler..ops luper,, org tue konon bz ngn spm nyer persiapan..
    yei!!
    dy da buang gamba2 tue..wakaka.....
    eppy bcomong bday dak 'PLIK'!!!

    ReplyDelete
  2. gamba adik laki akk n kawan tue la..
    sahabat..
    nizam kot..

    ReplyDelete
  3. he3.....
    sengal tolllllla budak nie...he3

    ReplyDelete