Followers

Friday, March 30, 2012

Yuna - Terukir Di Bintang

SALAM
dear izreen..
hype.llama x mengupdate blog ni..dah bersarang juga lakan..yo lakan ak minggu lepas bz gler ngan final exam.but alhamdulillah..semuanya selamat dan ak dapat menjawab soalan dengan tenang.moga result juga gempakk..mcm sem2 yang lepas.insyaALLAH..amin..ok korg2 sekalian.today nk kongsi sikit lagu yang ak suka..he3..lagu ni muzik dier comel kiut..suker r..mle2 ak x ske sgt n xtau pown lagu ni..ak ni kadang2 agak ketinggalan sikit.he3..tapi ader ak kesah..kan..xkan..ok2..lagu ni mle2 cm ak blur gak dengar tapi dah dgr banyak kali cm suker plakk. lagu ni x payah nk jerit2 n then kita yang dengar ni pown sedap jer..santai jer ..x da r
smpai gegendang telinga nk pecah kan..hahahah...ak mmg suka sikit dgr lagu yang x memekik mekik ni ..sakit otak dgr..bertambah tension..so ni r lagu yuna...sedap so enjoy2...TERUKIR DI BINTANG BY YUNA..



Lirik Lagu Terukir Di Bintang - Yuna

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan... kamu...
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


No comments:

Post a Comment