Followers


Saturday, March 14, 2009

miss samer seseorg...

salam.....
dear izreen......

      hype...lama x borak ngan ko kan..msti ko miss aku kn.hurmm...mnggu nie cuti sminggu lamernya...cam bosan pn ader..ko tau x aku ader miss sgt kat sorg dak nie..walaupun tadi baru jmper tapi raser cam da lamer x jmper..sbnarnya aku bnggung ngan diri aku,aku pn x tau naper .cam nie lah aku terus terang aku ader syg ngan sorg bdk nie,.tapi dier da ader akk angkat n kwn2 yg syg sgt kat dier..so aku raser aku ni nothing pada dier..tah la..skrg kpala aku ngah agak serabut...x pe ar...aku doakan dier sntiasa epy ngan org2 yg sayang dier..insyallah..tapi aper yg aku nk dier tau..aku sntiasa ader utk dier pada bila2 maser n aku x pnah mnyesal coz dpt knal ngan dier..k la....dear izreen aku arap bdak 2 x kan luperkn aku coz aku mmg x kn luper dier..

No comments:

Post a Comment